Bekeek de advertentie nog eens
€2300,- plus €70,- verzenden.
Geen papieren …
24 maanden garantie, maar ja dat is bij hun in italie … niet ideaal.
2014 … niks over een beurtje
Tel er 600/700 bij op €3000,- plus
Ik vraag idd iets meer maar nederlands geleverd vol in de garantie zgan en mag je zelf de gebruikssporen gaan maken
En met vouwsluiting …
Scheelt het allemaal nog niet zoveel
De omega vind ik niet best …heb er 5 van deze serie gehad toen wist ik het zeker model is niks voor mij ze hebben te goed hun best gedaan het allemaal erg mooi te maken
Ter verdedeging
De eerste 42mm blauw was bij uitkomen , die ging omdat ik het niks vond (bleek tijd voor een bril )
Paar jaar later…
Daarna zwart en een witte … (zie comment hierboven)
Eigenlijk was ik genezen, maarja gezwicht voor de gewoonte vaak toch wel een seamaster te hebben…
Daarna de witte olympic versie … (witte plaat , blauwe lunette)
Na het zien van mooie instagram foto’s … toch nog eens kijken
Voor een nekton … matte plaat, geen blinkende ceramische lunette en geen datum , maar ook die was het toch niet.
Komt groot over voor een 42mm , hebben mijn superoceans in ieder geval niet
Dus … breitling rules , omega willen we hier niet meer zien
Haha je bent in ieder geval wel een volhouder. Ik blijf het ook wel een mooi horloge vinden. Maar die SO uit deze serie (rond 2000 denk ik?) vind ik bijna perfect. Afwerking is echt heel hoogwaardig. Natuurlijk is die Seamaster weer van een hele andere orde. Misschien ook niet te vergelijken.
Nou dat zeker. Volgens mij is deze SO serie nog wel 41mm (weet ik niet zeker) maar de SMP komt nog altijd veel groter over.
Blijft een mooie klok
.
.
.
.
Zelf gewisseld naar m’n toolwatch , lugs schijnen niet goed te zijn …. Maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de rest