Breitling Only Deel IX

Dank je wel Jeroen :pray:
In zo’n uitgebreide collectie Chronologs schuilt wel een groot gevaar…
Er staat zo verrekte veel moois in dat ik moet oppassen niet op hol te slaan :racehorse:

2 likes

Herkenbaar :rofl:
Ik heb genoeg en ben zeer tevreden, maar ik blijf kijken om de collectie uit te breiden. Het is echt jammer dan de Top Time B01 mij niet staat, anders… Wel beter voor de portemonnee zo :sweat_smile:

Staat er nog een boek bij als aanrader? Ik heb de 140 jarige bestaan en de Navitimer geschiedenis

1 like

Deze is ook interessant, heel veel historie en prachtige foto’s
Bij veel vintage horloge’s staat ook een geschatte waarde vermeld :+1:

6 likes

Bedankt!!!
Ik geef het direct door aan min vriendin, kan ze dat kopen voor mijn verjaardag :laughing:

Of ze koopt het boek gewoon zo, omdat ik zo lief ben :rofl:

1 like

Geef ff door aan je vriendin dat Amazon er nog 4 heeft liggen :wink:
Schrijver is Benno Richter

1 like

Ik vind het echt jammer, het was juist een van de dingen die ik zo fantastisch vond aan Aerospaces. :worried:

1 like

Heb ik doorgestuurd € 44,44 :rofl:

1 like

Voor een lieve jongen als jij is dat een koopje toch :joy: :joy: :joy:

1 like

Jij snapt het :joy: :joy:

1 like

Nu mijn vriendin nog…

1 like

Oh is dat hoe je nieuw/oud kunt onderscheiden? Goed om te weten.

2 likes

Ook de uitvoering met het “nieuwe” uurwerk wordt op dit moment niet uitgeleverd door Breitling.

2 likes

Ik heb net andere groepen gezocht en blijkbaar heeft iedereen met het nieuwe uurwerk inderdaad die “vlek” in het midden van het horloge. :persevere:

Maar op de Breitling-website is de oude versie nog steeds te zien zonder dat lelijke ding in het midden. :grin:

1 like

Mooie collectie :grin::+1::+1:

1 like

Ik kocht hem zo dus weet eigenlijk niet beter, wordt erg zuur als je de oude wijzer gewend bent en daar nu zo op afknapt … maar als je horloge goed loopt is het toch prima gewoon zo laten als het is :+1:

1 like

Ze kunnen die ‘25 jaar jubileum’ versie natuurlijk niet blijven verkopen. Ze moeten weer iets anders zoeken om te vieren.

Heeft meer te maken met quality issues.

Hebben jullie het hierover?

3 likes

En we doen weer hier mee de komende week.

Shit, nog ff datum goed zetten.

12 likes

Schitterende Navitimer :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like