Breitling Only Deel IX

17 likes

Leuk toch…die zon…

1 like

17 likes

Blijft mooi😀

18 likes

Blauwe AR cirkel :innocent:

15 likes

Ik zie dat iedereen nato’s draagt op de skyracer…

Vroeg me af , schuurt zo’n nato na veel dragen niet in met zo’n composiet kast :thinking:?
Zelfs bij stalenkasten zie je na langetijd de afdruk in het staal staan .

Ik mag vandaag hier deels meedoen :grimacing::+1:

10 likes

Mijne zit weer op zijn rubber. Maar ben hier ook wel benieuwd naar. Materiaal is juist erg bestendig?

1 like

Mogguh horloge freaks, wat licht op deze donkere dag.

20 likes

Het is een paar dagen geleden maar ik mag hier weer mee doen:

15 likes

De polsplakker de komende tijd.

21 likes

Ziet er heel goed uit.
Leuke dag gehad gok ik!
Locatie is top…

1 like

Wat gaaf man!!! :+1:t2:

1 like

Ziet er super uit :grinning::+1::+1:

1 like

Gaaf :+1:

1 like

Supervet! Met zo’n 18k Navi aan de pols maak je wel indruk zeker :boom:
Goeie vader-zoon activiteit ook. Ga ik onthouden. Voor nu nog wat lastig met een 6 jarige :laughing:

1 like

Zeker :slightly_smiling_face:

Ja, nog even geduld :grin:

2 likes

Heel tof!

1 like

Lekker @Boetje . Topdag zo denk ik. Ziet er interessant en heerlijk uit.

Tsja. Met mijn twee skere grijsgekochte Colts gaan ze mij geen uitnodiging sturen natuurlijk. :sweat_smile:

1 like

Zat een beetje door Youtube heen te scrolle en te klikken, in een filmpje van Watchguys werd verteld dat de prijzen omhoog gaan, Catier 10%, Patek 15%, iemand enig idee wat Breitling gaat doen? Afgelopen mei was dit 4%.

Brengt me gelijk bij een volgende vraag.
Wanneer kondigt Breitling meestal de nieuwe modellen aan? Ik dacht ergens tegen Januari, richting Watches and Wonders maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.

Ik probeer mijn horloge spaarpotje een beetje te vullen en zit stiekem alweer te kijken naar het volgende. Met de Avenger en de stalen bezel in de huidige collectie vind ik dat de volgende een “gekleurde” bezel moet hebben. Nu vind ik de huidige lijn Super Oceans erg dik, de 44mm voor mij maar ergens heb ik het idee dat er wat nieuws aan komt. Dit is op helemaal niets gebaseerd.

Je leest het waarschijnlijk al een beetje tussen de regels door. Zoekende maar het kan nog alle kanten op.

2 likes