Aantal serieuze gegadigden: 0 ![]()
Dat scheelt weer, die super harde coating.
Ik gebruik mijn horloges waar ze voor bedoeld zijn.
Ik heb een Garmin Fenix 6 voor dagelijks gebruik, deze is inmiddels verre van nieuw.
Ik sleutel, las en slijp met dat ding om de pols.
Ze weten niet wat voor vrolijks aan de pols ze missen voor een dergelijk bedrag!
Je moet alleen oppassen met hele scherpe items want die geven wel krassen in de DLC coating. Verder aardig hufterproof. En ik spaar mijn horloge zeker niet en gebruik hem onder behoorlijk zware (MinDef) omstandigheden. ![]()
Goedemorgen!
Deze onlangs weggebracht voor een nieuw batterijtje, omdat het uurwerk een te lage spanning gaf is het uurwerk en de set wijzers vervangen. Deed even pijn maar nu werkt ook het geluidssignaal weer en kan hij weer een aantal jaren mee!
Blijft toch een van mijn favorieten ![]()
Vind deze heel vet! Schijnt een limited edition te zijn waarvan er 250 zijn gemaakt.
Weet iemand iets van deze uitvoering? ![]()
Mooie combi met die band.
Wat een knaller! Van harte gefeliciteerd!
Ja dit is hem inderdaad! Wel bijna 2x de prijs van een reguliere Chronomat.
bijzonder ding wel!
Ben misschien wat ongeduldig maar is er een bepaald moment per jaar of periode dat Breitling nieuwe modellen aankondigt?
Afgelopen jaar zijn er wat bijgekomen, maar ik ben hier best benieuwd naar!
Geen idee, maar een paar mooie Navitimers zou welkom zijn ![]()
Wel top dat de uurwerken nog steeds leverbaar zijn!
Vlak voor Watches & Wonders kun je wel wat van Breitling verwachten. Ergens in de eerste helft van april.
Voor de rest is er niet echt een openbare planning vrees ik. Ze houden van verassingen ![]()
Ja precies! Het origineel was toch al weer bijna 30 jaar oud ![]()
Top! Ben benieuwd