Breitling Only Deel IX

Zeer cool :ok_hand: deze met een zwarte plaat staat heel hoog op mijn verlanglijstje :heart_eyes:

1 like

Absoluut

Gefeliciteerd

1 like

Breitling :wink:

2 likes

Van harte, erg mooie combi met die diep groene plaat :yum::+1::+1:

1 like

Thnx👍🏻

1 like

Ja zeker weten echt een geweldig mooie kleur.

1 like

Kijk!!! Nog iemand met smaak :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :muscle:t2: :ok_hand:t2: :ok_hand:t2: :ok_hand:t2: :ok_hand:t2: :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face: :partying_face:

1 like

Ik ken alleen de Sketchydude! :grin: :laughing: :sweat_smile:
Zou het niet weten!

2 likes

De juiste (met wings) :sunglasses:

1 like

Sketchy Orbiter

17 likes

Deze misschien…?

1 like

Oh ja, nu zie ik het…

1 like

Fijne avond!!!

8 likes

25 likes

De Chronomat naar S&C gebracht. Ik werd goed geholpen, vriendelijke gepassioneerde medewerker. Echt top :ok_hand:t2:

Ik heb Rolex nog wel even afgekraakt :laughing::laughing::laughing:. En uiteraard een Omega, Breitling, IWC en Panerai gepast. Ik ben helemaal in mijn nopjes daar. Mijn vriendin vindt dat ik teveel en dom lul :rofl::rofl::rofl:

Gelukkig hebben we foto’s nog…

23 likes

Voordat ik de Rolex liefhebbers beledig:
Het gaat niet om het merk zelf, de techniek vind ik grandioos en van hun marketing kunnen een hoop bedrijven leren. Alleen heb ik niets met het horloge zelf (anderen heb dat weer met Breitling en GS, waar ik een zwak voor heb :sweat_smile:).

Daarnaast zijn er weinig mensen die dit merk waarderen en alleen dit kopen voor uiterlijke schijn. Bij mij op het werk lopen er genoeg rond, terwijl ze geen idee hebben wat ze om de pols dragen. Alleen maar aangeven dat het heeeeeeel duur was… :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Gelukkig weten we op dit forum wel beter :saluting_face:

4 likes

Ik moest vroegah ook niks van Rolex hebben, maar ben ze wel gaan appreciëren. Nu een Sub in de collectie en die is echt helemaal top, geweldig strak horloge - qua afwerking, uurwerk en comfort :ok_hand:
Kroontje heeft wel minder charme dan onze wings moet ik zeggen. Daarom vandaag weer de Avenger :partying_face:

26 likes

Herkenbaar :rofl:

2 likes

Haha, soms slap ouwehoeren moet gewoon kunnen!

Maar, enig idee wat er met de Breitling is? Gaat hij weg voor service, dacht gelezen te hebben dat deze nog niet zo heel oud was toch?

1 like