Breitling Only Deel IX

25 likes

:+1: :+1:

1 like

Echt heel mooi!! Begint je ref. met een A of een L ? Ik hoop zo de L :blush: :star_struck:

2 likes

Helaas… deze heeft de A nl. de A21330…

Ja, en die is al behoorlijk lang :joy:
Lang valt mee eigenlijk, vooral duur :sweat_smile:

Nu nog sparen…:thinking:

7 likes

De combi goud/leer vind ik naast goud/staal ook steeds aantrekkelijker worden!

En dan vooral het wat donkere rosé goud zoals Breitling dat heeft of juist de lichtere variant zoals Rolex dat heeft.

Een DJ of YM in everose is ook lekker hoor!

3 likes

Stay tuned :blush:

1 like

Beetje mindere foto. Maar dit is wel echt een hele strakke gt😍.

17 likes

En nu ook met een juiste gesp.

26 likes

Ik had deze post even gemist, dus bij deze:
Ik lees vrijwel alles, en gebruik ze vaak om iets op te zoeken, niet alleen foto’s maar ook de specificaties.
De rest is echt voor de heb… :face_with_peeking_eye:

1 like

23 likes

Breitling heeft me wel te pakken! :heart:

28 likes

En voor mij persoonlijk zijn de oude chronologs uit de negentiger jaren ook weer inspiratie voor het verlanglijstje. Er zijn best wel wat schitterende (gouden) Breitling exoten (op leer) die maar echt in zeer kleine oplagen gemaakt zijn. Deze kom je op social media of tussen het aanbod van handelaren dus ook vrijwel nooit tegen! Zo wat de enige manier om van het bestaan af te weten is het snuffelen in oude chronologs! En als je dan eens enthousiast geworden bent van de vaak prachtige plaatjes in de oude chronologs en gericht gaat zoeken op zo’n exotische referentie schrik je nog wel eens hoe absurd betaalbaar ze kunnen zijn vergeleken met andere neo-vintage horloges van andere exclusieve merken. Dit geldt zelfs voor de meest knetter zeldzame referenties. Dat is wat dit merk ook zo leuk maakt !!

1 like

26 likes

24 likes

20 likes

Blijft mooi, spijt dat ik de mijne verkocht heb.

1 like

Dan is dit je kans!

Tot eind v/d maand ook nog eens 25% korting!

1 like

17 likes

Thanks! In Augustus 2025 bracht ik deze naar s&c voor een batterij wissel, uiteindelijk een nieuw uurwerk, wijzers, kroon en pakkingen ingegaan dus kan ik nog jaren met plezier blijven dragen!

2 likes