Breitling Only Deel IX

Ik heb een rubber band op mijn SuperOcean zitten en die draagt heerlijk. Maar op mijn Chronomat twijfel ik omdat hij op staal gewoon zo lekker draagt.

2 likes

De rubberen band van de Chronomat draagt fantastisch.
De band voelt wat cheap aan ( dunne band ) maar draagcomfort is super.

En je hebt de vouwsluiting al, de band kost €130,-,… lijkt me het proberen waard.

1 like

De linker 42 mm zwart uit 2025, de rechter 43 mm blauw uit 2022.

22 likes

We gaan weer even tof doen vandaag!

23 likes

Op mijn chronomat gmt vond ik de rubberen band heerlijk dragen, vooral in de zomer. Ook gaf de band het horloge een ander karakter dus leuk om af te wisselen.

Als je de vouwsluiting hebt zou ik het ook zeker proberen

1 like

Tot nu toe nog niet echt de drang gehad het te proberen. Maar wie weet wag vandaag brengt :grin:

Daar kan ik me zeker in vinden. Zal er eens goed over nadenken vandaag :grin:

2 likes

17 likes

Witte band staat goed! (Vind ik).

21 likes

:facepunch:t2::facepunch:t2::facepunch:t2::facepunch:t2::facepunch:t2:
Hij is terug :star_struck::star_struck::star_struck::heart_on_fire::heart_on_fire:
Dikke chronolog erbij, hatseflats 🫶🏻🫶🏻🫶🏻

25 likes

Mocht er nog iemand een good old Breitling intruder zoeken, je krijgt er meteen de echt totaal onvindbare blauwe OEM Diver mk1 band bij in bijna nieuwstaat! :scream:

https://www.chrono24.nl/breitling/intruder-reveil--id43168578.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

6 likes

Tikt nog steeds als een zonnetje na de service beurt bij Ed.

Fijne avond.

19 likes

nice, nu nog andere kroon er op :slight_smile:

15 likes

Wit staat ‘m goed vind ik!

Mooi model zo’n Avenger.
Ik ben sterk aan het twijfelen om met Aerospace Evo weg te doen en een mooie Avenger 43 (met Wings) aan te schaffen en dan met blauwe dial denk ik.

Zal waarschijnlijk wel weer spijt krijgen van wegdoen (is me al eerder gebeurd met verkopen van de Aerospace Evo) maar merk dat ik met 5 horloges teveel heb en te weinig wissel en draag. En daar komen dan ook nog de 4 G-shocks bij.)
Zou liefst naar een 2 horloge collectie willen, 1 mechanisch en 1 anadig.

6 likes

Ik denk sinds korte tijd (twijfel) deze weg te doen voor meer een classic chronomat. Liefst met utc.

16 likes

Aerospace is ook gaaf, maar de Avenger is een topper. Net genoeg Breitling bling, zonder over de top te zijn, heerlijk dun en fijn dragend.

Vind persoonlijk alleen de stalen band het zwakste punt. Goede band hoor, maar gepolijste centerlinks en geen snelverstelling zijn, voor mij, minpuntjes.
Maar overall, van de 4 Breitlings die ik tot nu toe gehad heb, is dit m’n favoriet.

2 likes

Grappig, ik vind die gepolijste center links juist mooi. Sterker nog, de volledig gepolijste band die je vaak op een Super Avenger ziet zou ik er het liefst op hebben!

Die komt er niet op.
Blijft zo

Zit nu in het 7de jaar intensief gebruik, dus alle littekens horen bij mijn verhaal en zullen niet gewist worden.

Breitling post dit op Instagram. Zou het dan iets met F1 zijn? Dat zou ik wel vet vinden. Wel slecht voor de portemonnee.

https://www.instagram.com/p/DULXnVfDGXe/?igsh=MXYxMDRtZDhubGt1aA==

1 like

F1 lijkt me stug als Tagheuer daar vol in zit, misschien formula E.

Nog geen weer voor pistache ijs; dan maar zo.

29 likes