Breitling Only Deel IX

Ik maak dagelijks een wandeling, en gebruik dan de chrono om de tijd op te nemen.
Zacht gekookt eitje timen gaat ook perfect.
Kortom, zo nu en dan laten lopen is volgens mij alleen maar goed om de olie goed te verspreiden denk ik :thinking:

1 like

Ja lijkt mij ook :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Ik heb een extra B

17 likes

Je hebt altijd baas boven baas :wink:

1 like

Super!

1 like

Bij menig juwelier weten ze het verschil niet eens…

Dit is een oude automatic in ieder geval! :wink:

13 likes

Ik had al een rondje internet gedaan inderdaad. Alleen bij Breitling staat het goed :sweat_smile:

Niet helemaal, bij van Hell en bij van Baal staat het ook goed … :slight_smile:

1 like

Scherp. Had alleen S&C en Pertijs even opgezocht :+1:

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Even lekker passen bij Juwelier Veerman in Volendam. Weer super geholpen daar.

26 likes

Dat is inderdaad helemaal top daar.

1 like

Nog 4 uurtjes wachten…

Ik ben heel benieuwd. Het wordt waarschijnlijk toch iets in de Formule 1. Als dat zo is dan ben ik heel benieuwd wat er komen gaat en wat ik ga doen.

1 like

Dat heb ik ook, ik ben F1 fan en dit zou de plannen wel in de war schoppen :sweat_smile:

Ik vind rugby ook super, prachtige uitvoeringen. Alleen de NFL snap ik niet, misschien voor de VS maar niet voor ons. Ik vind NFL zooooooooooooooooooooooo slecht. Rugby voor mietjes :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Niet ondeschatten hoe groot Amerika is voor Breitling z’n afzet. Maar inderdaad, mietjes zijn het! :rofl:

1 like

Absoluut!! Voor Breitling fantastisch. Voor mij niet :sweat_smile:
Er zijn aantal uitvoeringen die bijvoorbeeld alleen in Australië verkrijgbaar zijn en die ik heel graag wil. Helaas kan dat niet, of ik moet er heen op vakantie. Maar dan is het geld op en kan ik nog geen horloge kopen :rofl:

1 like

Hier ook een grote F1 fan, dus ja mijn plannen worden ook in de war geschopt dan :smiley:

Hier een groot NBA fan! Ben al mijn hele leven Lakers fan! Maar buiten Giannis Antetokounmpo doet Breitling daar niets mee. Ik heb ook niets met die persoonlijke horloges waar ze initialen op de secondewijzers doen. Hebben ze met Haaland ook gedaan. Prachtige horloges, maar omdat ze aan een persoon gebonden zijn hoeft het voor mij niet. Als het aan een team gebonden is vind ik dat weer wat anders.

4 likes

Ik wist niet dat ze dat met die initialen deden. Wat kinderlijk!

2 likes