Goedemiddag,
De Breitling met de andere hobby:
Thnx, stond al een tijdje op mijn lijstje … superocean serie draagt perfect en toch weer een keertje wat anders
Filmpje van de sunburst gemaakt, kwaliteit van het gif bestandje is wel om te huilen
Ja goed gaaf tijdloos
Oke, ja hoe moet ik dit zeggen.
Hier, durf ik dit hier. Ga het toch doen hoor.
Niet boos worden.
Wat is die nieuwe Clasp een kras magneet zeg.
Is dit nu zo gevoelig, of heeft Breitling zacht metaal gebruikt…!?
Verder echt niks te zeuren over de Avenger maar die sluiting.
Om eerlijk te zijn heb ik er geen last van bij mijn Avenger 44 GMT. De vouwsluiting van mijn SuperOcean rubberband is vele malen erger.
Ik erger me er verder niet aan.
Cool!
Hier nog een " oudje" , krijgt helaas geen draagtijd meer maar kan ik ook niet weg doen.Is mn 1e echte automatische horloge en heeft sentimentele waarde voor mij.
Heb toch echt niks speciaals gedaan maar al wat goede krassen te pakken.
Ach het is allemaal om te gebruiken he!
Grappig, ik zou hem dan juist op rubber doen
Ik vind het rubber zo plakken in de zomer, of zie ik dat verkeerd
Met zwemmen wel heerlijk hoor. Maar vind staal ook prima. Leer ben ik een beetje vanaf gestapt.

Nog zomerser, twijfel alleen over de authenticiteit van het gele bandje, in vergelijking van de rode band die ik heb is de gele veel soepeler….
Het is ook wel een flinke clasp, met dat middelste deel wat nog een stuk naar boven komt gaat het wel hard vrees ik. Vangt veel klappen op.
Denk maar zo, dat zijn allemaal krassen die niet op je bracelet komen
Haha nee maar grappig hoe dat verschilt juist. Ik vind als het echt warm is dat een metalen band juist ineens te strak kan zitten bv. Vandaar