Breitling Only Deel IX

Mijn allereerste Breitling weer eens wat draagtijd geven :sunglasses:

28 likes

22 likes

Mooi moment om nog ff snel een foto te maken :smiley:

26 likes

26 likes

35 likes

27 likes

Had ik hem toch bijna weggedaan gisteren :sweat_smile:
Gelukkig kwam ik nog net bij zinnen :face_with_peeking_eye:

30 likes

Ik zag de advertentie. Vrij domme zet als je het mij vraagt. Dit is gewoon een topper die je niet meer weg moet doen. Een mooi veelzijdig horloge die met andere banden een compleet andere uitstraling heeft.

1 like

Goedemorgen Breitling liefhebbers

22 likes

Vlaag van verstandsverbijstering…duurde slechts 3 minuten. :yum:

5 likes

Herkenbaar :joy::+1:, blijft een mooie klok …

Ik had het zelfde met de twee superoceans die ik heb, heel even dacht ik dat 1 genoeg was.
Alle twee mooie horloges maar toch … ander bandje erbij gekocht , was perfect en overtuigd dat ze mooi mochten blijven :grin:.

4 likes

“Blauwe Dinsdag" is de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse, en staat ook bekend als "De dag van Elst” . De route loopt door de Betuwe, waarbij de gemeente Overbetuwe alles blauw kleurt als eerbetoon aan de twee rivieren, de Rijn en de Waal.

Ik doe mee …. Met een blauw horloge :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

26 likes

Uber vette versie , chronomat 40 gmt draagt prettig en mooie classic band.
Erg mooie meteoriete wijzerplaat … niet te extreem en toch iets extra’s :smiling_face_with_three_hearts::+1:

14 likes

:heart_eyes:

1 like

Mwah, niet helemaal mijn ding hoor…

1 like

Die rechter spreekt mij zeker aan. MAAR wat een prijs joh, bijna 10k euro. Dan kan het nog wel deels platinum zijn, maar dat zou ik er nooit voor geven.

1 like

Zei iemand blauw?

Erg dik ja. Alleen enorm jammer van die ‘EH’ secondewijzer, dat trek natuurlijk helemaal op niks. Caseback versieringen kan ik nog mee leven, zolang de voorkant van het horloge maar clean blijft

20 likes

Op de versie van Giannis staat ‘GA’. Ik vind het niet lelijk maar hou het liever bij de originele ‘B’.

20 likes

Op de Navitimer liever helemaal geen frutsels, de wijzerplaat is al druk genoeg.

:slightly_smiling_face:

35 likes

Sinds ik deze superchronomat heb, draag ik eigenlijk niets anders meer. Wat een superfijn horloge is dit! Rubber even geprobeerd, maar dat is het toch niet 100%

24 likes