Mijn allereerste Breitling weer eens wat draagtijd geven
Ik zag de advertentie. Vrij domme zet als je het mij vraagt. Dit is gewoon een topper die je niet meer weg moet doen. Een mooi veelzijdig horloge die met andere banden een compleet andere uitstraling heeft.
Vlaag van verstandsverbijstering…duurde slechts 3 minuten.
Herkenbaar , blijft een mooie klok …
Ik had het zelfde met de twee superoceans die ik heb, heel even dacht ik dat 1 genoeg was.
Alle twee mooie horloges maar toch … ander bandje erbij gekocht , was perfect en overtuigd dat ze mooi mochten blijven .
“Blauwe Dinsdag" is de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse, en staat ook bekend als "De dag van Elst” . De route loopt door de Betuwe, waarbij de gemeente Overbetuwe alles blauw kleurt als eerbetoon aan de twee rivieren, de Rijn en de Waal.
Ik doe mee …. Met een blauw horloge
Uber vette versie , chronomat 40 gmt draagt prettig en mooie classic band.
Erg mooie meteoriete wijzerplaat … niet te extreem en toch iets extra’s
Mwah, niet helemaal mijn ding hoor…
Die rechter spreekt mij zeker aan. MAAR wat een prijs joh, bijna 10k euro. Dan kan het nog wel deels platinum zijn, maar dat zou ik er nooit voor geven.
Zei iemand blauw?
Erg dik ja. Alleen enorm jammer van die ‘EH’ secondewijzer, dat trek natuurlijk helemaal op niks. Caseback versieringen kan ik nog mee leven, zolang de voorkant van het horloge maar clean blijft
Op de versie van Giannis staat ‘GA’. Ik vind het niet lelijk maar hou het liever bij de originele ‘B’.