Breitling Only Deel IX

29 likes

Vakantiewissel.

G-Shocks mogen weer even in de kast.

20 likes

Zeer mooi,
Misschien wel een domme vraag , maar wat staat er op je sec wijzer?

1 like

EH (Erling Haaland, voetballer)

2 likes

Oke dank je .
Nogmaal zeer mooi horloge!!

1 like

Ff bij de outlet geweest … natuurlijk ook even bij Breitling naar binnen.
Dit waren voor mij de drie modellen die ik beter wilde bekijken.

20 likes

En welke zijn er mee naar huis gegaan? :laughing:

2 likes

25 likes

Alle drie mooi maar net niet wat ik zocht , wilde nog een werk klokkie erbij …

Dit model stond al een hele tijd op mijn lijstje, is wat ik hoorde niet geliefd dus was het wachten op de outlet :grin::+1:

11 likes

Zouden ook niet mijn voorkeur hebben hoor.

Wel mooie Hamilton! Hou wel van dat merk.

1 like

Ook alle drie net niet zo mooi als je laatste Breitling’s.
Ik vind die Chronomat met meteorite dial echt de vetste Breitling van de laatste tijd :muscle:t2:

3 likes

Mee eens, mooi merk en spreekt mij over het algemeen net wat meer aan dan Tissot en Certina (uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd :wink:)

Ik ook, draagt ook fijn … maar ik ben ook erg te spreken over de nieuwe heritage serie.
Het geeft zo’n mooi vintage uitstraling waarbij de vorige serie erg vlak was op de wijzerplaat.
Krijg alleen de bedrukking van de Kelly niet zo op de foto zoals ik het in de spiegeling van het licht zelf zie … frustie :joy::+1:

2 likes

Zo heb ik een Steinhart voor als ik in serverruimtes aan het werk ben. Daar naast voor het wildere werk in vakanties (glijbanen etc. ). Ik heb hem al een paar jaar, hij heeft al aardig wat geleden en ziet er nog steeds top uit.

Ik blijf het jammer vinden dat deze verbonden is aan EH, dat maakt hem voor mij minder Breitling. Ik vind die wijzerplaat echt top namelijk en door het EH-gehalte wordt dat toch een beetje ontkracht ofzo. Dat geldt voor mij overigens voor alle modellen waar een celeb aan verbonden is.

2 likes

Sommige dingen zijn niet anders en mij stoort het gelukkig niet, ik vind het jammer dat er niet het eigen B31 uurwerk in zit … gmt of niet maakt me verder eigenlijk ook weinig uit.

1 like

Ben ik wel met je eens hoor , maar deze dial is zó vet dat ik daar wel overheen kan kijken :star_struck:

Precies.

1 like

Zou toch best makkelijk moeten zijn om de secondewijzer te laten vervanger door een standaard Chronomat secondewijzer?

1 like

Niet helemaal scherp maar ff een snel kiekje

20 likes

Zou je zeggen inderdaad, alleen doet Breitling en/of een officiële AD dat absoluut niet, want dan klopt het referentienummer niet meer…
Ik wide mijn Avenger GMT (7 jaar oud) door de AD laten brushen, mag ook niet van Breitling…

2 likes

Ik ben nieuw op het forum en startte pas vorig jaar met een bescheiden verzameling van vintage horloges.
Een old navitimer staat hoog op de verlanglijst!
Ik zie er op chrono24 eentje staan waarin ik geïnteresseerd ben, maar twijfel aan de echtheid owv. het 4-cijferige gegraveerde serienummer op de achterkant. Normaal staan hier toch 6 cijfers??
Het betreft het model D13022 uit 1996.
Wat denken jullie?

IMG_20250721_223344

6 likes

Welkom, zo van die serie nr’s weet ik niet precies … als ik het model google en vergelijk lijkt het verder prima.
Ik zou op chrono bij twijfel zeker even kijken naar de aanbieder … zegt ook niet alles maar alle beetjes helpen bij kopen op afstand.