Breitling Only Deel IX

De weegschaal gaf weer boven de 100 aan, maar weer even de teugels aangetrokken.
Voordat ik extra schakels moet kopen. :sweat_smile:

1 like

Morge :grin:

26 likes

:grinning:

18 likes

Fijne dag Breitlingers :muscle:t2:

Edit: datum staat inmiddels goed :grimacing:

22 likes

Ik vind dit echt een super combinatie :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Helemaal mee eens :ok_hand:t2: die collectie van @Jooost is om je vingers bij af te likken :drooling_face:

2 likes

Vandaag in maar eens helemaal in stijl :sweat_smile::smiley:

17 likes

Thnx, ik geef jullie graag gelijk :grin::+1:

Maare collectie is hard geslonken, de twee SuperOceans en de heritage zijn vertrokken naar mijn vrouw …
eerst wilde ze bij de smartwatch blijven :face_with_peeking_eye::weary::nauseated_face::face_vomiting::face_with_thermometer::sneezing_face:
Toen misschien toch weer wel iets, en kwam ze in tegenstelling van voorheen meestal wat kleinere horloges bij de nieuwe 40mm zwarte heritage uit.
Ook mooi, maar goed ik rade aan dan eerst even de mijne te proberen voordat we de knip trekken.
:thinking: slim kweet niet :joy:.
De SuperOceans zijn 42 maar dragen ongeveer net zo als de 40.
Dus het begon met de oranje kelly … super klok, maar wel voor erbij…
prima test klok als ze aan 42mm gewend zou zijn valt 40mm ineens weer mee (op haar pols).
Toen de bronze … perfecte combi naast de opvallende oranje.
Ach en ik had toch meer horloges dan plek op mijn polzen … dus met pijn in het hart :face_holding_back_tears:…mocht de blauwe kelly ook verkassen.

1 ding weet ik zeker, als die ooit terug komen moet ik nieuw rubber bestellen want korter als dat ze nu zijn kan niet :joy::+1:.

4 likes

Die Chronomat met meteorite dial moet je wel met hand en tand verdedigen :muscle:t2: :sweat_smile:

2 likes

Deze versie blijft ook de mooiste uit die serie … geweet het nooit maar als deze nog een keertje bij de outlet ligt weet ik dat ie mee naar huis mag :grin::+1:

2 likes

Zeker :person_fencing:

2 likes

19 likes

Schitterende zomerklatser.
Ik ben nogal gevoelig aan oranje (haat voetbal en koningshuis interesseert me geen moer), maar zoiets is mijn volgende zoektocht.

Uiteraard vloeken hier, maar mag best ander merk zijn.

2 likes

Ik doe mee met de Avengers

19 likes

En wat een heerlijke lume (30 seconden in het licht gehad).

21 likes

Ik ook :wink:

19 likes

Deze mag morgen mee op vakantie :sunglasses::sunny:

20 likes

Alvast prettige vakantie :wink:

1 like

Dank je wel!! :+1:t2:

1 like

X-postje….

17 likes