Breitling Only Deel IX

Mooi hoor (2x):blush:

1 like

28 likes

23 likes

28 likes

Na wandelen hydrateren.
X-post.

21 likes

Sowieso mooie klok, maar de zijkant van de kast is toch echt wel super mooi gemaakt.
:+1::+1:

1 like

Het is hier (Wisconsin USA) al de hele week ruim boven de 30 graden dus een lekker koel pilsje smaakt extra goed! Echt veel te warm om iets anders te doen dan wat zwemmen en relaxen…
Eigenlijk niet waar deze vakantie voor gedacht was maar we maken er maar het beste van :wink:
Zal zo meteen de datum maar eens goed zetten; altijd een crime bij deze Navi maar heb nu toch niet veel beters te doen :melting_face:

31 likes

Mogguh Breitlingers :muscle:t2:

29 likes

In het zonnetje, met het zonnetje om de pols :sunny::sunglasses:

27 likes

39 likes

Vandaag is mijn nieuwe aanwinst binnengekomen, de chronomat 40 GMT Giannis Antetokounmpo limited edition:

Na eerdere twijfels heb ik toch de knoop doorgehakt. Nu vind ik de chronomat 40 GMT in alle kleuren en limited editions (en daar zijn er nogal wat van, zoals de six nations versies bijvoorbeeld) mooi, maar deze olijfgroene kleur springt er voor mij echt uit. De twijfels zaten hem louter in de link met Giannis Antetokounmpo. Schijnt dus een bekende basketballer te zijn. Ik kende deze beste man helemaal niet, maar het horloge heeft wel enkele subtiele verwijzingen naar hem verwerkt. Zo is de B van Breitling op de secondewijzer vervangen door GA en staat zijn handtekening op de achterkant. Is dat erg? Ik heb er enige tijd over nagedacht en heb besloten dat het helemaal niet erg is.

Ondanks de gelimiteerde oplage van 1.750 stuks is dit exemplaar bij redelijk wat grijze dealers te verkrijgen, vaak met mooie korting. Het blijkt geen hardloper te zijn dus, hetgeen voor mij nu goed uitpakt. Het inkorten is me makkelijk zelf gelukt dus hij zit meteen aan de pols.

De wijzerplaat is vooral met buitenlicht fantastisch mooi en de gele GMT-wijzer contrasteert fraai. Verder hoef ik denk ik weinig over de chronomat zelf te zeggen. Die wordt alom geprezen. Een mooie verrijking van mijn gestaag groeiende collectie dacht ik zo.

35 likes

Wat een gave kleur wijzerplaat zeg :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Van harte, idd erg mooie uitvoering en groen knalt er mooi vanaf met een beetje zonlicht.
:grin::+1::+1:

1 like

Dank je! Ja jij hebt uiteraard al een andere mooie limited edition :wink:

1 like

Wat een gave kleur! Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!!!

1 like

mooi man
heb de groene german edition gehad was ook mooi ,daar was de seconden wijzer gewoon gelukkig
dat vind ik het enige minpuntje van de ltd editions

1 like

Ja ik vind juist de contrasterende secondewijzer mooi. Bij de normale groene wijzerplaat is die bijvoorbeeld rood. Smaken verschillen gelukkig. Zo zou ik tekst “Deutschland” op mijn Breitling-wijzerplaat weer niet zo fijn vinden :wink:

1 like

denk dat je verkeerd zit,dat is de gmt wijzer wat een andere kleur heeft
op de seconde wijzer staat normaal de B en bij jou GA
bij mij stond niks op de wijzerplaat,denk toch niet dat ik met duitsland op de wijzerplaat ga lopen :rofl: :rofl: :rofl:

20 likes

Excuses, je hebt gelijk. Jij bedoelde de B op de secondewijzer die ingeruild wordt voor initialen.
Wel apart dat de Duitse six nations versie niet Deutschland vermeldt. Alle andere versies vermelden wel het land (o.a. Frankrijk, Ierland, Schotland, Italië). Zou dat een reden hebben? :innocent:

Zitten die daarbij?