Breitling Only Deel IX

:pray:t2:

25 likes

19 likes

22 likes

Morgen even bij de Breitling store kijken achter het strand. Als mijn zoon meewil ga ik binnen wat passen. Anders zal het bij wat vitrine foto’s blijven :sweat_smile:

Nog super tevreden met de Avenger maar wil toch ook wel eens de Chronomat en Top Time in real life zien.

4 likes

:sunglasses:

25 likes

Weet waar je aan begint :grin::+1::+1:

2 likes

Chronomat viel tegen, toptime was instant love.:grinning:

2 likes

Een keertje wat anders :grin:

20 likes

Bewust de geldbuidel niet meegenomen Joost :rofl:

Mijn zoon wou uiteindelijk niet mee dus ben even snel alleen gegaan toen dochter lag te slapen bij moeders.

Zaak was nog niet lang open (half jaar?) erg mooi aangekleed en hele aardige verkoper.

Eerst even bij de vitrine staan gapen Top time en Superocean heritage links rechts.

Binnen volgens mij de complete Breitling collectie.

Rondom de winkel zoals deze

, ps @Jooost geweldig om die meteoriet dial in real life te zien heel fraai.

Niets gepast ivm tijd maar aangegeven dat ik zelf de Avenger 42 had. Toen gingen alle schuiven vanzelf open om even dichter te kijken :rofl:

Zelf vond ik de Superocean 42 op rubber erg gaaf. Superocean heritage ook erg sjiek nog meer bling zeker in kunstlicht…

Ook nog een Ibiza limited 100 stuks?

Voor de kassa stonden nog iets van 5 chrono’s limited. Moet ik eens opzoeken welke dit waren. Stond een Whisky fles naast voor de serieuze deals vermoed ik.

Als afsluiter kreeg ik de catalogus zo mee. Geen half werk echt een mooi boek met top foto’s

Al met al een geslaagd halfuur :sweat_smile:

Costa Adeje Tenerife by the way.

19 likes

Originele rood rubber in 20mm is dat er ook?

Hier andersom! Daarom ook een Chronomat in de collectie :grin:

3 likes

21 likes

:green_heart: :white_heart:

22 likes

Komt weer genoeg moois voorbij :grin::+1:….
————
Na een boodschap in de stad ook even langs van Baal gegaan.

Naast het standaard aanbod hadden ze ook deze drie in ruilers die op de foto mochten :yum:.

Ik heb er toen ze bij heel veel toeval de eerste x bij van Baal aankwamen een topic over gemaakt met meer foto’s …
Van verzamelaar geweest en ongedragen… altijd fijn natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:.

En deze rattrapante premier … echt wel mooi :+1:

21 likes

Ze hebben een mooi aanbod, die 36mm rainbow is echt wel exclusief …
Mijn vrouw had er toen 1 maar dat was ook de enige die van Baal er toen van kreeg.

1 like

19 likes

En je hebt ze alle 3 laten liggen… :wink:

1 like

Hij blijft mooi, al is het een simpele Breitling’

22 likes

Ja en dan heb ik die limited chrono’s achter de kassa niet op foto en de hele Navitimer, Premier en Avenger hoek nog…

Indrukwekkend aanbod.

2 likes