Breitling Only Deel IX

Blijft een topper deze

30 likes

Een van de mooiste!

2 likes

Het meest iconische Breitling horloge in deze configuratie !!

3 likes

Nog eens op sailcloth

25 likes

Nog even tot het werk begint om de pols :grin::+1:

28 likes

Middag wissel.

Klikken op eigen risico!

Totaal OT, ik weet het. Maar is meer zodat jullie weten dat ik er nog wel ben, maar even niet bij het Breitling gedeelte.

13 likes

Overloper :wink:

1 like

Welk referentie.nr heeft deze ?

1 like

AB0120

1 like

24 likes

Beste, ik ben nieuw op dit Forum. Waar kan ik me voorstellen / foto plaatsen van mijn nieuw Breitling ?

Mvg Maikel

8 likes

Hallo Maikel, en welkom! Voorsteltopic mag in het algemene deel. Maar foto’s van Breitling zien wij hier ook uiteraard graag :smiley:

1 like

Welkom Maikel en graag foto’s hier😀

1 like

Sindskort heb ik een Breitling horloge gekocht. Ik twijfelde eerst tussen een chronomat en de superchronomat. Ik heb voor de superchronomat gekozen. Maar foto’s plaatsen krijg ik melding dat het niet is gelukt , uploaden gaat wel goed maar om te plaatsen krijg ik melding

4 likes

Even wachten tot je trustlevel 1 toegewezen krijgt van het systeem.

1 like

Klopt. Paar topics lezen en likes uitdelen @Maikel0412 . Dan is het al snel TL1

1 like

Inderdaad even wat activiteit opbouwen en level 1 worden :grin:

Dank je wel voor de info. Scheelt een hoop vraagtekens.

1 like

Welkom @Maikel0412 ! Ben benieuwd naar je super chronomat.

Nou, tijdje terug zei ik nog

En

Ik had wat tijd nodig, maar ben nu helemaal om. Op rubber is de Orbiter super comfortabel en helemaal top. De planeten stonden op een lijn en ik struikelde over een geweldige deal die me definitief over de streep trok. Dus bij deze, een kersverse B70 Aerospace! :sunglasses:

De wijzerplaat is echt top, wat knalt dat oranje eruit! De horizontale brush geeft een mooie diepte op de wijzerplaat. Met een zonnetje erbij is het echt een feestje. Titanium is mooi donker van kleur en erg strak afgewerkt. Kortom, helemaal blij met Breitling nr 3 in de collectie :scream:

34 likes

Gefeliciteerd!! Staat mooi zo.

1 like