Kun je dat plaatje terugvinden? Ben benieuwd hoe de combo eruit ziet
Komt nu alleen uit op de clasp. Bietje duur trouwens.
Breitling bandjes zijn duur maar de sluitingen zijn normaal geprijsd, een vouwsluitng bij hun kost maar 310 euro dus deze die je laat zien lijkt me meer van een reseller.
Deze band net even een tikkeltje te dressy voor een old skool Navitimer als ik eerlijk ben. De originele Breitling 20-18mm blauwe Calf strap (met bruine binnenkant) is gewoon echt heel moeilijk te verslaan. De mate van vulling, de afwerking, de maat van de contrasterende stiksels en de kleur zijn gewoon precies goed. Het is eigenlijk perfectie voor alles van Breitling met een blauwe plaat uit de jaren 90 tm de zero’s.
En hij is in zulke grote aantallen gemaakt dat hij nieuwe en licht gebruikt nog ontzettend makkelijk te vinden is!
Echt een schitterende strakke foto!
Prachtig!!!
De combinatie rubber met de E18DSA.6 heb ik inderdaad vaker voorbij zien komen.
Maar ik ben meer gecharmeerd van deze onderstaande sluiting icm met de rubberen band met de tekst Breitling.
Bestaat volgens mij niet/niet zo te koop.
De rubberenbsnd hieronder loopt ietwat taps toe, ook niet echt mijn ding.
De combi die jij laat zien daarbij is de sluiting 18mm. Deze band is 22/18.
De sluiting voor de rubberband met tekst Breitling erop is 20mm. Die band is 22/20 (of 24/20). Dus dat gaat niet passen.
Vind het toch wel aardig staan hoor maar snap wat je zegt.
Vraag:
Ik zie bij meerdere van jullie, Breitling keychains, t shirts en andere spulletjes. Waar/hoe komen jullie hier aan. Met wat google vind ik maar weinig.
Meestal de dealer eens lief aankijken, of gewoon vragen of er nog goodies zijn als je net een aankoop hebt gedaan.
Soms kom je ook nog wel eens wat leuks tegen bij de Breitling onderdelen afdeling op C 24.
Bij Horlogerie Amsterdam hebben ze ook soms wat leuke dingen liggen, en flink zeuren bij de AD
1ste “echte” horloge en gekocht in 2003, nog steeds in de collectie maar draag hem weinig. Niet meer helemaal mijn smaak op dit moment maar als ik hem om heb komen er zo veel mooie herinneringen op en de krassen vertellen opnieuw hun verhaal.
Ik doe hem nooit weg! Fijne zondag HF
Nooit weg doen prachtige breitling
Thanks