Breitling Only Deel IX

Ja, simpel maar eenvoudig… :ok_hand:

14 likes

17 likes

Heeft er iemand ervaring met de Endurance Pro?
Ik zit er over na te denken om er 1 aan te schaffen voor bijv. de sportschool en als ik in de tuin aan het werk ben.

6 likes

@MannetjeMar heeft er een paar gehad , geel en lichtblauw volgens mij … :thinking:

2 likes

Geen ervaring mee, vast een fijn horloge om mee actief te doen. Maar het feit dat 5 van de 11 numerals zijn afgekapt trek ik erg slecht :sweat_smile:

1 like

quote="pomerans]Nee, dit wordt niet beter[/quote]

Nee voor mij ook zeker niet.
Na de jaren in bezit nog steeds onovertroffen.
Zoals bekend?? Was de aanschaf zeker ook een deel van het niet te overtreffen.
Mooiste verhaal bij het voor mij nog steeds mooiste horloge wat er te koop is.

1 like

:rofl::rofl::rofl:
Ja dat snap ik. De Premier heeft dat ook, dat had ik graag anders gezien.

1 like

Het verhaal vind ik ook heel belangrijk. Krijg je ook veel meer gevoel bij het horloge.
Dat heb ik ook met specifiek 1 horloge, ik denk ook niet dat deze ooit weg zal gaan.

Echt een super exemplaar!!

1 like

Zoals @FRank71 aangaf heb ik die ervaring… gewoon doen! Ga je absoluut geen spijt van krijgen. Draagt heerlijk en voor ieders voorkeur is er wel een kleurtje te vinden :ok_hand:t3: Laat je ook niet afschrikken door 44mm. Zelf heb ik de gele en blauwe in 44mm gehad… mijn vriendin heeft nu de roze in 38mm… en zelf heb ik deze besteld…

En degene die ik eerder benoemde:

Let wel: de nieuwe band, zoals op de roze, is een stuk soepeler dan de oude variant op de gele en de blauwe! Dat scheelt echt in draagcomfort.

11 likes

Ga voor die speedmaster! Die ben je in geen tijd beu. En dan verkoop je die voor een chronomat.

HF logic. :hugs:

Oh, die zwarte ZEP in het blauw is zelfs nog wat aantrekkelijker. Verkeerde topic, I know.

1 like

Dit lijkt me ook wel wat.

2 likes

Ik heb de mijne ook juist eens nagekeken. Bij mij staat er ook niks en dat is 2024 Navitimer.

1 like

17 likes

Goedemorgen Breitling liefhebbers

14 likes

Oude topic met t verhaal teruggevonden

Aan de arbeid

11 likes

Goedemorgen :grin:

18 likes

Rubber staat ook prima, heb een band besteld voor op mijn vouwslot maar voor nu is dit ook goed :grin:

13 likes

In na volging van @Jooost ben ik maar even en topic gestart voor de Navitimer :rofl:

1 like

13340

Nee, deze is niet te koop

13 likes

11 likes