Mooi hoor, en welkom in dit topic
Bedankt voor de reacties allen! Vind dit naast de Grand Seiko 1 van de mooiste en best afgewerkte horloges. Kwaliteit spat er vanaf.
Fijnverstelling in de clasp ook echt een plus
Nog een plaatje met de juiste datum
Fijne dag
Tadaaaaa
Breitling Chronomat 44 Airborne 30 anniversaire
Stukje achtergrondinformatie:
Breitling heeft in 1984 een Chronomat “Frecce Tricolori” uitgebracht, een ontwerp van Ernest Schneider (voormalig CEO van Breitling)
In 2014, dus 30 jaar later is deze Chronomat Airborne op Baselworld geïntroduceerd als " Edition Special"
Horloge heeft in tegenstelling tot de gewone Chronomat prachtige indices en wijzers voorzien van een zgn faux patina.
De caseback vertoond het silhouet van een Aermacchi vliegtuig, meer specifiek de Mb 339 in gebruik bij het 313 Aerobatische trainingssquadron van de Italiaanse luchtmacht.
Tja nu zou er eigenlijk ooit een Chronomat " Frecce Tricolori " in de collectie moeten.
ik kan zo natuurlijk niet over straat
Een hele fijne! Deze lonkt ook nog wel bij mij
Thanks!
Ik heb het al vaker gezegd, ze zouden dit type sluitingen op alle horloges moet zetten:
Geschikt voor alle temperaturen
Ja top! Welke ref is dit ook alweer?
Even speciaal dit topic opgezocht om te kijken of je je nieuwe, prachtige, aanwinst al geplaatst had. Jazeker! Geniet ervan kerel!
Dankjewel! Moet soms even kijken of er wel glas inzit
AR coating doen ze toch wel heel goed bij Breitling!
De Breitling Cadette, gekocht met ‘Breitling-kroontje’.
Nu met een nieuw kroontje zonder ‘B’.
Het opwinden/tijd correct instellen gaat nu vlot.
Als er iemand een voor deze Cadette correct kroontje met ‘B’ ziet, lees ik dit graag.
Zeer mooi! Heeft hier ook lang op het lijstje gestaan maar uiteindelijk toch voor de 42 B01 gekozen. Hij is er overigens ook in het wit. Ze zijn volgens mij niet heel populair en lagen zelfs in de outlet een paar jaar geleden.
Woensdag wissel.
Ik moet bekennen dat ik merk dat mijn aankoopdrang naat een Chronospace ineens behoorlijk afgenomen is nu ik de fighter band weer op de B-1 heb.
Die Fighter band is toch wel echt de OG op de B-1 hoor!
Zou dat dan de voornaamste, onbewuste, aanwakkeraar zijn geweest sinds de wissel met de lizard band?
Ik vind hem ook verreweg het mooiste op staal maar ik ben misschien bevooroordeeld ik vind staal sowieso het mooist. Ik heb alleen de Cosmonaute op leer en dat vind ik zo horen😀