Breitling Only Deel V

Ik vind de Navitimer een mooi horloge maar vind de nieuwe stevig aan de prijs ( €8500,- ) maar voor mij is de echte dealbreaker de waterdichtheid. Vind 30 meter echt te mager en je maakt mij niet wijs dat het niet mogelijk is het horloge beter wd te maken.

1 like

Want je gaat dieper duiken met een Navitimer?

Nee hoor, maar zoals je weet is 30 meter wd ook geen 30 meter wd maar spatwaterdicht …… en dat vind ik wat magertjes.

1 like

De Chronomat B01 42 op Caoutchouc (Breitlingeriaans voor rubber?) Rouleaux band.

Staat ‘m toch wel goed vind ik. Was er heel sceptisch over, maar mocht ‘m vrijblijvend bestellen van de AD en na montage kon ik het pas echt goed beoordelen.

Verder valt het me op dat de B01 42 alwéér in prijs is gestegen. Nu overal alweer €300 duurder dan 2 weken geleden volgens mij. En sowieso €600 duurder dan begin dit jaar!
Inflatie of wat anders?

11 likes

15 likes

Met dit ontwerp lukt dat niet. Maar is dan de Sinn 903 niks? Goedkoper, bezit de officiele Breitling rechten en ontwerp voor de navitimer 806 en is door een aanpassing tot 10 bar waterdicht.

Nee, Frans

Dat snap ik wel hoor. Maar voor mij geen dealbreaker want meer dan spatjes komt er toch niet op.

Serieus? :rofl: Hoe dom van mij…

De WR was voor mij ook lang een dealbreaker echter ik heb hier horloges die tot 300 m gaan en die doe ik tijdens het douchen ook altijd af.
Ik weet dus nog niet of ik daar een Navitimer voor zou afschrijven van mijn wensenlijst :thinking:

3 likes

navitimer ook niet nieuw kopen. Zoiezo breitling niet.
Mooi met de kop eraf.

op wit leer zekers mooi (mijn mening)

16 likes

Mensen moeten stoppen zo’n figuur een podium te geven.

7 likes

Maar als iedereen dat zou doen zou jij die van jou nooit hebben kunnen kopen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel een hele mooie SuperOcean. :clap:

1 like

Gewoon nieuw met korting kopen.
Heb altijd nog minimaal 20% korting kunnen krijgen op een nieuwe klok, zowel bij AD als handelaar. En niet alleen op Breitling.
Bij Rolex lukt dat niet (meer), maar komt ook wel weer als de gekte voorbij is. Zal nog wel even duren, maar komt wel weer.

2 likes

Zoiets bedoelde ik dus. Of met de kop eraf of kopen met korting idd

2 likes

Welke breitling dealer ga je altijd ?

Inmiddels staan ook alle nieuwe banden op de Breitling site. Helaas nog niet te bestellen maar dat zal wel snel gaan gebeuren.

4 likes

Wil zo een bandje best een proberen op de chronomat.
Ding hangt altijd aan het leer, de stalen band gebruik ik nooit.
Dus wie weet is rubber wel een gave afwisseling .

Is ook te magertjes…

Boeiend : je kan er gewoon zorgeloos mee rond paraderen zolang je maar geen chique snoekduik maakt in de plaatselijk zwemgelegenheid om indruk te maken op de milfjes .
Horloge maakt indruk genoeg😎

Handjes wassen alvorens je aan de frappe gaat kan ook gewoon.

Met andere woorden, mooi vinden is kopen!
Niet miepen.

25 likes