Breitling Only Deel V

Zeker weten! Ik heb de gepolijste versie, die zat na een paar maanden al flink onder de krassen. Vind de geborstelde ook veel mooie, maar mijne verkopen een een geborstelde terugkopen vind ik ook weer wat.

Bij een gerenommeerde juwelier op laten schuren, duurt 1 minuut.

Ik heb ook nog een glans voor 22mm is idd behoorlijk kwetsbaar. De matte zal ook wel wat krasjes gaan krijgen maar deze hou ik. Want met drie colt’s is zon band altijd handig.

Heb ik wel over gedacht maar hoe mooi blijft het wings logo dan? En de knopjes op de zijkanten?

Het is een super fijne band! Heb nu staal op mijn SuperOcean maar met rubber draagt hij net zo lekker.

Joepie, vandaag Truslevel-3 bereikt. Om dat te vieren hierbij een foto van mijn B50 die naar de maan vertrekt :+1:

23 likes

Veel plezier B50

1 like

Mogguh .

28 likes

Daar zou ik mee oppassen. De mijne draag ik al vanaf september nagenoeg continue.
Mijn andere horloges zitten in de rol een beetje horloge te zijn :joy: :joy:

17 likes

Ik heb ook de gepolijste op rubberband van mijn SO. Zaten de eerste krasjes op dag 2 al op. Maar heel snel geaccepteerd

Ik besefte toen later pas dat je een gepolijste en matte versie had. Daar was ik even niet scherp op geweest om te checken bij de outlet store. Ze hadden 2 dezelfde horloges, wellicht dat de andere wel de matte versie had.

Vind mat praktischer en mooier. Maar een losse clasp is 360 euro - beetje te prijzig.

Heerlijk, deze volgens mijn vriendin, boevenklok weer om…:heart_eyes:

23 likes

Is die dial nou antraciet of zwart ?
Ik vind het echt een eye catcher en absoluut geen

1 like

Haha gefeliciteerd, heb ik ook een paar keer gehad maar werd iedere keer weer terug gezet naar 2
:smiley:

1 like

Zwart

Vind ik ook niet….maar zij denkt daar anders over, O ja en zij vindt hem nog lelijk ook :grimacing:

2 likes

Hahaha, het is inderdaad een lelijke boevenklok :grinning::wink: (overigens vond mijn vrouw ze ook niet allemaal even mooi de afgelopen jaren)

1 like

Mooie foto’s!

Probeer dat maar eens zo te houden :joy:

1 like

Mijn favoriete zondagsknaller.

33 likes

Ik weet het, daarom begin ik er (voorlopig) niet aan. Ben super blij nu met de Avenger 45 Chronograph en wissel lekker af met de SuperOcean 44. Meer heb je eigenlijk niet nodig.

Ik accepteer het ook wel hoor. Maar net wat je zegt is een matte versie praktischer en mooier. Maar ik vind 360 euro voor praktisch en mooier ook een beetje prijzig.

1 like

Gisteren ook maar eens een originele sluiting gehaald, staat een stuk beter

Ook een prijs aangevraagd voor een stalen band. Lijkt me ook wel leuk voor de afwisseling.

12 likes

Welke band heb je erop zitten?