Breitling Only Deel V

Mooie Avenger SQ. 1000m met pushers zonder schroefborging. Werkt binnenin met magneetjes aan de pusher om de functies te activeren met behoud van WR. Fraaie staat!

1 like

Keer op een nato.
Heb wat verschillende kleuren gekocht.
Deze colt staat iedere kleur wel, dus veel afwisselen deze zomer ( als ik aan een nato kan wennen
)

14 likes

Via via uiteraard

Weekknaller zou ik zeggen
en terecht!

Mooie deal! Moet ik ook maar eens tegenaan lopen.

Gaaf hoor
Op zo’n witte Breitling passen bijna alle kleur banden
 Rood is ook gaaf maar wel expliciet

1 like

Niet mooi, gewoon stalen band is veruit het mooiste !

Nato ook absoluut niet mijn ding
persoonlijk zou ik afwisselen tussen rubber leer en staal

Mijn ding ook niet.
Maar ik heb een koopziekte, en om het ongeopend allemaal meteen in de kast te mieteren vond ik ook zoiets

2 likes

Erg herkenbaar
Had voor die van mij de zwarte Breitling rubber bandje, de blauwe, bruine en de zwarte leren Breitling bandje gekocht.
Was op zoek naar de perfecte match :flushed:

Ik heb de leren band en zwart en blauw breitling rubber. Af en toe een ander kleurtje is wel geinig op dit horloge.

Aan de ene kant zijn natos fijn omdat je zo makkelijk kunt verwisselen maar dat geneuzel met die lus en dan zo’n bobbel hebben is best irritant

1 like

Zou dan liever een single pass nemen
zo’n bobbel met een flapje vind ik persoonlijk ook erg irritant

1 like

:rofl: ik had echt nog nooit van een single pass gehoord. Dank voor de tip. Die bestel ik de volgende ronde

1 like

Heel herkenbaar! Ik hou het wel bij originele Breitling banden. Ik heb zwart en bruin leer, canvas, military, rubber (vouwsluiting) en staal. De Avenger Chrono 45 draag ik eigenlijk alleen op de military met het nieuwe type vouwsluiting en de SuperOcean wissel ik af tussen rubber en staal.

3 likes

Genoeg keuzes

1 like

Hier precies hetzelfde, ik blijf toch voorkeur houden voor originele Breitling banden :+1:

Originele staan het mooist vind ik ook

24 likes

Als t goed is komt morgen eindelijk m’n NA binnen

Heb t een paar weken geleden al aangegeven maar toch een soort van raadsel😉

10 likes

SO heritage B20?

1 like