Breitling Only Deel V

Congrats :partying_face:

Vandaag weer de crosswind, mag er nog even langer van genieten :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Dank allen!!! Jammer dat ik mijn Skyracer de hele dag niet aan kan maar het wachten is het iedere keer weer waard!!! Hou ervan​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gezien de doodse stilte (voor de storm?) in het fotowedstrijd topic zet ik 'm hier ook nog een keer in het zonnetje.

Het verlangen naar een dagelijkse (Breitling) beater groeit met de dag, dankjewel voor de dagelijkse portie lekkers en inspiratie hier :smiley:

25 likes

Hij is heel mooi idd. Dat goud doet echt iets. :ok_hand:

1 like

Ik heb de colt, tot nu toe alleen op blauw en zwart rubber gehad, op een mooi bruin stukje leer gezet.
Ben erg content.

16 likes

Sinds vrijdag (aangeschaft) is deze niet meer van de pols geweest. Wat ben ik blij dat ik weer een SuperOcean heb :blush:

25 likes

Happy Breithday :crazy_face: :partying_face: :birthday:

2 likes

42mm?

Nee 44mm

Twijfel? Volgens mij zit je toch al een aantal weken (maanden?) te klooien om die Steelfish een keer te verkopen :sweat_smile:

Mijn Breitling moet al weken een nieuwe batterij. In afwachting tot ik de tijd kan vinden om langs de horlogemaker te gaan.

2 likes

Ja twijfel…… hij draagt zo fijn en is prachtig…
Onrust heet zoiets toch???

1 like

Ik heb nu ook de smaak te pakken de touch met rosé super ocean. Weken twijfelen met de diverse modellen maar ik ben eruit.

18 likes

Iemand hier toevallig een Superocean 46 mm Blacksteel (zwarte plaat) waar hij eventueel binnenkort vanaf wil??

Hij lijkt te groot maar kan hem prima hebben…op foto’s kan je dat nooit goed zien

Nog gefeliciteerd trouwens…:wink:

11 likes

17 likes

Poeh wat is die gaaf zeg :star_struck:

Yepp en gelijk de stalen meshband erbij gekocht voor af te wisselen.
Super blij mee🤩

1 like

Erg gaaf

Gefeliciteerd Roberto en een hele mooie!!!

Dankjewel😃

gefeliciteerd met je verjaardag , maak er een mooie avond van. :birthday::champagne:

1 like