Breitling Only Deel V

Blijft een mooie klok!

Ik heb vandaag toch een prijs opgevraagd wat ik bij zou moeten leggen om de Avanger Chrono 45 in te ruilen. Helaas toch teveel en komt hij er voor nu even niet en blijf ik happy met de Chrono 45.

2 likes

21 likes

Mooi om zien…

29 likes

Mooi hoor :+1: normaal ga ik niet verder dan 41mm maar ik vermoed dat ik deze wel kan hebben. Hopelijk eens ergens passen en dan gaat de Colt er uit voor deze. Overigens jammer dat deze er niet met een witte plaat is.

2 likes

Best cadeau denk ik haha!

1 like

Dat denk ik ook wel, hij draagt heel licht en is niet dik. Je voelt hem eigenlijk geeneens om de pols en ik vind hem ook niet groter ogen dan 43.

Heb jij even geluk! De adverteerder geeft aan dat ie 42mm is, maar het is toch echt 43. Net nog even nagemeten.

17 likes

De AR coating zorgde er in ieder geval voor dat mijn grijns niet te zien is op de foto! :grin:

29 likes

Thnx. Zou toch zweren dat ik deze niet had gezien. Dat gaat mij geld kosten… :sweat_smile: maar eerst passen.

1 like

Ik ben een fan van blauw dus ik heb de blauwe kalfsleren band besteld en zelfs ook de rubberen blauwe band :smiley:
Ik heb ooit een Panerai Radiomir gehad met groene dial en je zou het op het eerste gezicht niet zeggen, maar deze stond geweldig met de groene rubberen OEM band (volgens mij zwerft er ergens op HF nog een foto van rond).
Alhoewel een zwarte leren band zonder twijfel ook heel goed zal staan…!

1 like

30 likes

Zooo, die is ook lekker :facepunch:t2:

1 like

Vet geen datum

2 likes

15 likes

Nog steeds genieten

20 likes

23 likes

24 likes

13 likes

Oef, lekker dit!!!

1 like

Ze zijn er in nóg meer kleuren!

Daarnaast zag ik een Breitling canvas/rubber band. Ziet er op zich gaaf uit, maar vraag me af óf er en hoe de ervaringen daarmee zijn?
Met €190 niet echt goedkoop en heb eerder canvas banden gezien die heel snel lelijk en rafelig werden?

12 likes

Another day @ the office

26 likes