Breitling Only Deel V

:sunglasses::sun_with_face:

13 likes

12 likes

Beste forumleden na een tijdje mee te hebben gelezen maar een account aangemaakt. Jarenlang heb ik in iedere stad waar ik toevallig langs een juwelier liep me vergaapt aan mooie horloges. Breitling heeft altijd mijn meeste aandacht gehad, ik heb er weinig verstand van maar ik vind het gewoon toch de mooiste klokjes.
Toch heb ik nooit de stap genomen en kocht liever iets moois voor mijn vrouw. Op haar aandringen nu toch eindelijk overstag gegaan en toch vrij impulsief mijn eerste breitling aangeschaft😊
Ik ben er ontzettend blij mee en wil graag weten of ik de juiste keuze heb gemaakt en vraag dus jullie mening als experts…

34 likes

Mooi man, gefeliciteerd!

1 like

Erg mooi! Een echte blikvanger. Dit model heeft ook de zichtbodem denk ik? :ok_hand:
Gefeliciteerd ermee! :smiley:

1 like

Schitterende horloge voor een begin :ok_hand:

1 like

WOW, en dan vraagt ie of hij de juiste keuze heeft gemaakt?! Gefeliciteerd met deze NA, ik vind hem werkelijk briljant :+1:

1 like

De NA!
Zoals ik ze graag heb, minty fresh

25 likes

Klopt heeft de zichtbodem waardoor je het stukje techniek kan bewonderen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Prachtig. Mooie NA :+1: geniet er van!

1 like

Nice!

Nu Vincent nog aan een witte helpen en dan weer allemaal blijde Aerospacers!

2 likes

Kan niet ontkennen dat ik dit een prachtige combi vind!:+1:t2:

1 like

Als we er maar één zouden moeten houden… :thinking:

• Blauwe
  • Zwarte

0 stemmers

Zwart op blauwe band zoals die van Traveler!

1 like

Van harte gefeliciteerd! Prachtige keus met het mooie B01 uurwerk!

1 like

Al een tijdje niet meer gedragen…Wat een schande…maar zo gaat het meestal…na en NA…

19 likes

Verdorie…de lunette staat niet 100%…

2 likes

Mooi ding. Maar te grof

1 like

Wat een schitterende aanwinst zeg :ok_hand:t2:, gefeliciteerd en welkom op HF!