Vraagje van een beginner, hoe komt het dat mijn breitling chronomat als ik van buiten naar binnen ga helder licht geeft en daarna snel afzwakt? Sorry voor wellicht een domme vraag…
Hier te lezen hoe dat werkt: https://www.watchgecko.com/blogs/magazine/question-of-the-week-what-is-a-watch-lume#:~:text=Today’s%20Watch%20Lume%3A%20Photoluminescence,absorbing%20and%20re-emitting%20light.
Holy Moly, mooi modelletje hoor Henkie
Dat is een mooi begin:grin:
Dit is toch wel het beste topick, elke keer weer genieten
Bizar, maar echt, bizar mooie aanwinst! Geniet ervan man!
Gefeliciteerd mooie combinatie kleuren en edele materialen.
Heeft iemand ook een AVI 765 Re-edition? Zag dat ze ‘limited’ zijn met 1953 stuks, maar na 3 jaar nog steeds te koop. Zal dus geen daverend succes geweest zijn, maar vind dit toch wel een gave uitvoering.
Ook een mooi in combinatie met B09 handopwinder en geen datum, net als de 40mm Premier lijn (wat ook een persoonlijke favoriet is).
Had gehoopt hier vandaag een melding te doen dat ik weer terugkom in dit toffe Topic met de terugkoop van mijn oude Navitimer A13322. Helaas is een afspraak niet nagekomen waarvoor ik meerdere horloges verkocht heb voor de fondsen en nu toch met lege handen sta. Wellicht in de toekomst, maar dit heeft nu een bittere smaak gegeven rondom de Navitimer.
Dat is ook mooi klote. Hopelijk niemand van het forum?
yes
helaas wel
Zie net de regels omtrent wat een verkoopovereenkomst is op HF hetgeen me even steunt wat ik zie als een afspraak. Maar goed laat los laat los. Ik heb het in ieder geval toegevoegd aan het topic over ervaringen met de verkoper als een waarschuwing voor de volgende.
Balen!
Ik ken de details niet, maar zoals je het schetst kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Nu op zoek naar een alternatief? Kan ook leuk zijn.
Alternatieve gedachte is in eerste instantie om het in de audio hobby te stoppen. Daar heb ik dit ge
of onrust niet, alleen genieten.
Old Navi…II…