Dan is bijzonder. Vind het 1 van de meest prettige. Als je hem strakker doet dan zit het ook niet goed?
Ik had hem ook op vouwsluiting
Maar op rubber met gaten zat het een stuk beter dan met de Breitlingbreitling band👍
Je vind de normale rubber band zonder vouwsluiting de meest prettige? Dat vind ik weer bijzonder
Met vouwsluiting vind hij de prettigste!
Negatief, de rubberen band mét vouwsluiting. Daar gaat het immers toch over?
Zit heerlijk.
Ik denk een kleine miscommunicatie want ik vind die met vouwsluiting ook de fijnste band die ik heb. En ik heb wel een aantal verschillende banden
Goedemorgen Breitlingkenners.
Mijn plan is om binnenkort een Breitling aan mijn bescheiden verzameling toe te voegen.
Omdat ik geen ervaring met Breitling heb zou ik graag tips van jullie krijgen.
De modellen waarin ik geïnteresseerd ben zijn zijn de Colt van maximaal zo’n 5 jaar oud (bijvoorbeeld het model wat @daffie te koop heeft) tot nu en de Superocean van het vorige model. Ik heb wel een sterke voorkeur voor automaten.
Wat is de onderhoudsinterval van deze uurwerken? Zijn deze uurwerken eenvoudig bij elke horlogemaker te servicen?
Zijn er nog specifieke dingen waar ik op moet letten?
Alvast dank voor jullie input.
Dat snap ik! Heel tof model!
Informeer bij de outlet Roermond, de Colt en het vorige model Superocean worden daar regelmatig aangeboden met 30% discount want beide modellen zijn discontinued.
Uurwerken zijn vrij standaard en eenvoudig te servicen.
Service interval zal zo’n jaar of 6 a 7 zijn. ( advies misschien 5 jaar maar of dat nodig is betwijfel ik… )
Wasstraat met lava wax?
Yes volle bak