Breitling Only Deel V

Daar lijkt het wel op! :grin: Het zou natuurlijk ook de 44mm kunnen zijn, maar denk idd aan de 41mm.

Echt een aanrader! Als ik er geen 2 uur voor zou moeten rijden zou ik hem meteen gekocht hebben. :sweat_smile: :v: Blijft vast niet lang liggen.

21 likes

Is idd de 41mm,zeer de moeite waard,is overigens een ander type dan de mijne :grin:

19 likes

Ik zou wel achter het net vissen maar ga morgen toch eens een belletje eraan wagen.

1 like

Je kunt ze ook appen,alleen willen ze โ€˜m alleen voor je vasthouden als je 10% aanbetaalt

1 like

Goed om te weten

Vandaag deze,maar de twijfel is er alweer om hem te laten gaan :thinking:

20 likes

Bedankt voor de tip.

1 like

Nog even een archief foto van mijn SO. :star_struck: Van de zomer ga ik deze weer veel dragen. :desert_island:

18 likes

Staat ook goed op de zwarte Military band :+1:

14 likes

Net batterij vervangen, wat een kreng om alles terug in te stellen๐Ÿ˜‚

13 likes

prachtig

Vandaag in roermond de Navitimer 8 voor 1975.-
Kon ik niet laten liggen, en dit was nog niet de laatste mannen!

Ik zal van de week een fatsoenlijke unpacking plaatsen.

12 likes

20 likes

Mooie avontuurlijke look! Het veranderd direct het luxery bling gehalte naar robuste toolwatch uitstraling.

1 like

Nice :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Dankjewel, had al langer mijn oog op de donkere Navitimer 8 laten vallen. Machtige kleurstelling.

1 like

Ik ben onwijs blij met mijn Superocean 44 special. Wel ben ik benieuwd naar hoe accuraat jullie Breitling horloges zijn.

Na de aankoop heb ik hem moeten laten bijstellen bij de plaatselijke horlogemaker door dat hij 17 seconde per dag achter liep. Pas was dat 9 seconde per dag en is nu afgesteld naar 2 a 4 seconde. Is dit normaal? Service beurt is aan alles te zien verder niet nodig voor de aankomende 3jaar. Hoe precies loopt die van jullie en hebben jullie hem ook wel eens moeten bijstellen?

Bij mijn Rolex Sub uit 1999 had ik daar geen last van. Die kon ik een week weg leggen, weer pakken en dan begon hij weer te lopen met bijna de naukeurigheid van een Quartz.

18 likes

De norm voor een chronometer gecertificeerd horloge is -4 / +6 sec per etmaal.

1 like

27 likes