Breitling Only Deel V

Kijk vooral eens naar mijn foto’s. Tot voor kort had ik zowel een Seamaster als een Colt.

Dit is de 44mm , volgens mij is deze groene alleen in 44mm.

Sorry … :grimacing:

2 likes

Dat wist ik niet. Ik heb toen de 42mm in blauw gepast en die vond ik wat aan de kleine kant. Misschien toch de 44mm nog een keer passen. Al ben ik nog steeds erg blij met mijn vorig model SuperOcean 44.

16 likes

Was een grapje hé :innocent:
Ik vond hem in het begin tegen vallen, maar dat is drastisch aan het veranderen :thinking:

2 likes

Herkenbaar!

1 like

Eeehhhh, en dan de “oude” wegdoen ? :innocent:

Ja de 44mm valt niet echt groot , 42mm vind ik ook te klein voor dit model .
Hij is er ook nog in 46mm :muscle:t2:

Ik vond de blauwe op rubber al gelijk echt heel gaaf , maar toen ik de groene in het echt zag … pfff verliefd :sweat_smile:

9 likes

Ik denk het niet. Als er 1 weg zou gaan is het de Avenger 43, dit omdat de GMT een vergelijkbaar (en ook weer niet) model is. Maar eerlijk gezegd ben ik wel tevreden met mijn trio.

42mm vond ik ook echt te klein. Qua maat wel ok maar lug to lug gewoon te klein. Ik denk dat ik 46mm weer te groot vind.

1 like

Denk ik ook hoor , tenzij je boomstam polsen hebt natuurlijk :grin:

Ik denk dat je met de oude SO 44 in het zwart een goede koop hebt gedaan, ik zoek me te pletter, maar je ziet ze niet écht vaak voorbij komen.
Eerst mijn Oris maar eens verkopen, dan kan de jacht écht beginnen :wink:

Dat denk ik ook. Ik ga de stalen band er nog wel bij halen maar ik hik nog even tegen de prijs (620 euro) aan.

22 likes

Op de laatste dag in Spanje genomen😎

18 likes

Lekker man! Genietse daar!

25 likes

:joy::joy:laatste dag was woensdag (4 jan). Maar dankjewel

Hahahaha, Whoops! :face_with_hand_over_mouth:

1 like

De Navi8 is lekker op staal.

1 like