Breitling Only Deel V

Ja echt helemaal top, vind het ook mooi dat ik het horloge in de ‘normale stand’ van mijn pols mooi in het midden van die clasp draag betreft afstelling. Dus laat in beide richtingen veel mogelijkheden open :slight_smile:

1 like

Toch eens een keertje er wat meer uitgebreider voor zitten want zo te horen is die nieuwe sluiting op de SO heel fijn?:wink:

1 like

Inderdaad :blush: hendeltje indrukken en schuiven maar

14 likes

Leer is mooi……rubber strap gaat ook nog wel MAAR……
Nu weet ik het zeker, er moet een stalen band op.
Om hem compleet te laten glimmen :grin:
(Wel FF sparen)

18 likes

Als ik die foto zo zie inderdaad ja , heel vet :ok_hand:t2:

1 like

Maar ik wil zoveel……
Ik wil toch ook wel zo’n superocean als jij en @JoeyCurves hebben……

Kan niet alles hebben😉

Eerst de stalen band

2 likes

Prioriteiten stellen! ( en daarna rustig sparen voor die nieuwe SuperOcean :wink:)

1 like

Of een bicolor band :muscle:t2: :yum:

1 like

Gadverdamme………das helemaal gaaf…
En nog duurder 🥲🥲

Staat een mooi geprijsde 350D bicolor band voor een Crosswind op Chrono24 :sunglasses:

1 like

€1890,- heb jij een storing in je printplaat….

Tering ik ben Rockefeller niet😬

1 like

:joy: :joy: :joy:
Hij wil hem voor 1725 verzekerd versturen. Valt wel mee toch? :yum:

1 like

Wat is jouw polsmaat?
En de jouwe @FRank71 ?
Heb ik een beetje een idee welke kant ik op moet,mijn polsomtrek is 18cm,al zou je dat niet zeggen :grin:
Breedte op de pols 55mm

Mijn pols met 41mm Breitling

En met 43mm Seiko

10 likes

Mijne is 17,5 cm , totaal geen moeite met deze 44mm SuperOcean :+1:t2:

1 like

Kijk dat biedt perspectief,thanks👍🏻

1 like

Dankjewel! Er zijn er ook maar 1000 van in de wereld…:wink:.

1 like

De mijne is 16,7 geloof ik. Ben regulier van de wat kleinere horloges rond de 40mm maar deze compacte lug to lug maakt hem mega draagbaar :wink:

Kan me anderzijds dan wel weer voorstellen dat je met een wat grotere pols de korte lugs weer minder zou vinden.

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Zag trouwens dat die rubberen band van de nieuwe Superocean los te bestellen is via de Breitling site, maar dat er dan geen gesp bij zit. Vervolgens vind je de gesp niet te koop op de website, of zou je dan de gesp van je stalen band af moeten halen :thinking:

Ik bestel hem onderhand bij Van Baal , hij is nu nog niet leverbaar maar rond de zomer wel .
Dat is ook met die fijne sluiting erop.

8 likes