Hij is lekker Frank….ik ga hem steeds mooier vinden
Dank je wel Richard, ik ben er ook echt blij mee
Morgen eens wat anders om doen … zal niet makkelijk zijn
Dank, maar hier, en bijna overal graveren ze de achterkant, dus op het deksel.
Deze wordt dus even verwijderd. Hierdoor heeft het geen evt. gevolgen voor het uurwerk.
Ik wil echter de zijkant van de kast laten graveren, en blijft het horloge dus intact.
Dus vraag ik mij af of dat mogelijk is.
Waardevermindering boeit mij niet, dit horloge zal tot in lengte van dagen bij mij blijven.
Ik weet niet of je verliefd kunt worden op een horloge, maar als dat kan, dan is dat hier het geval
Ik weet niet of je verliefd kunt worden op een horloge, maar als dat kan, dan is dat hier het geval
[/quote]
Tuurlijk kan dat al duurt dat de ene keer wat langer dan de andere keer bij mij.
Al zo lang niet meer gewisseld, de Breitling en Tudor blijven nu al 2 maanden nonstop in de doos, maar verdient toch nog een verse foto
Mooie combinatie zo!
Ik heb hetzelfde horloge, alleen met de nummers op de wijzerplaat. Heb er nu een antraciet canvas band van Breitling op en de stalen band zit nog in het plastic. Met een beetje geluk heb ik aankomend weekend een stalen band voor mijn SuperOcean, dan zal ik daarna de rubberband van de SuperOcean ook eens op de GMT zetten.
Welkom
Wilde vorige week bij van Baal de nieuwe Super Ocean eens passen maar lag op dat moment niet in de vitrine en was druk in de zaak dus is er toen niet van gekomen.
Maar ben toch ook nog wel erg blij met dit oude model…
Is ook gewoon een gaaf model Ik vind het nieuwe model meer ’ shiny ’ en het oude model meer ingetogen…maar allebei super gaaf!
Ik vind deze persoonlijk mooier. Ik had de keuze toen ik ging passen en ben ook voor de “oude” SuperOcean 44 gevallen.
Even hier een linkje plaatsen…. Heb hier de meeste kans