Verkoop verliep best soepel, had gewoon niet echt een klik met dat horloge, zeker niet sinds ik de Super chronomat heb.
Die is niet meer van de pols te krijgen
Potje is dus weer goed gevuld en het doel is om mijn “collectie” aan te vullen met 2 Breitlings.
Ik had steeds een Navitimer in gedachte, maar twijfel nog teveel.
Een “oude” Chronomat (het liefst een GMT) en een “oude” Superocean 44 in het zwart zouden imho
een mooie gevarieerde collectie geven naast mijn Avenger II GMT en mijn Super Chronomat.
De jacht is dus geopend
Dan ben ik blij dat ik gegaan ben hahhahaha. De Night Mission (groene zonder chrono) heb ik ook om gehad. Had er eigenlijk ook helemaal niets mee terwijl het wel een erg mooie kleur combi is.
Thanks! Gaat helemaal goedkomen
Van harte , mooie aanwinst
Vandaag de mesh op de gmt, nu ik er toch niet vanaf kom af en toe maar eens testen en mooie is dat het heel anders oogt en draagt en de band er ook weer af kan als het gaat vervelen
Ik vind het gaaf uit zien met zo’n mesh band.
Ik zit af en toe te twijfelen om mijn Steelfish te verkopen en een chronomat te kopen of misschien een keer mesh op de Steelfish te doen
Ik zeg geslaagde combi die mesh op de GMT
Plaatje van de Steelfish
Ik zou zeggen dat een mesh band er niet zo heel slecht zou staan op de Steelfish. Denk zelfs heel mooi erop. Maar das mn verbeelding. Real life is natuurlijk altijd anders.
Dit is toch goddomme om mee te janken !!!
Mijn Nightmission is verkocht, kaapt eerst @Madhouse een zwarte Superocean voor mijn neus weg,
Maar dan ligt er bij Kopmels ook nog een “oude” Chronomat GMT met donkere dial (exact wat ik zoek) en die is alweer gereserveerd.
Bedoel je deze @gvr55?
Deze is van een collega van mij geweest. Hij is al een tijdje gereserveerd maar ligt er nog wel bij Kopmels in afwachting van betaling. Daar wachten ze al een tijdje op .
Je zou kunnen bellen of ze hem toch niet aan jou willen verkopen? Horloge heeft recent een full service bij Breitling gehad.
Klopt, maar zie nu dat hij 47 mm. is.
Was dus weer iets te snel, sorry
Hij is inderdaad huge maar ook teveel bling vind ik. Mijn collega is ook over gestapt naar een 42mm Chronomat.
Edit:
Deze is ook mooi
Maar goed dat hij gereserveerd was
Zeker mooi, maar geen full set helaas
Die is écht mooi hoor
Zoiets zoek ik ook……maar dan rond de 44mm en een Steelfish in ruilen…
Yup…lekker verder zoeken Richard
Dat had ik niet gezien. Zou zelf liever ook een full set willen.