Idem voor mijn 756 avi. De 806 heeft wel een nummer…
Mooi setje re-issues
Ik heb een keer in een interview met de CEO van Breitling, Kern begrepen dat het niet zozeer vanwege de kosten was, maar vooral vanuit praktisch oogpunt. Als er LE nummers worden uitgegeven wordt het hoofdkantoor van Breitling platgebeld door AD’s met het verzoek voor een specifiek nummer (gevraagd door een klant). Dit zorgt voor zoveel administratie en met zoveel verzoeken gaat het dan ook weleens mis waardoor je klanten moet teleurstellen.
Als de genummerde uitgaven gewoon random uitgeleverd zouden worden zou het wellicht niet zo’n probleem zijn. Maar ook hier op HF zie je sommige leden die perse hun geluksgetal willen hebben bij een LE.
Voor mij geen LE maar gewoon een heerlijke Avenger Chronograph 45. Vanavond gaat hij heel even van de pols omdat ik de stalen band voor de SuperOcean ga ophalen. Daarna gaat het een zeer moeilijke keuze worden wat te dragen.
Met deze twee toppers krijgt mijn Avenger 43 GMT nog nauwelijks aandacht. Ondanks dat het een mooi horloge is denk ik dat deze het nest gaat verlaten en ik het gewoon bij de Chrono 45 en SuperOcean 44 hou.
Ja dat is waar, altijd die hysterie voor een specifiek nummer bij de HFLE, hilarisch. Ik denk dan altijd: waarom heb je bedacht dat iets je geluksgetal is
Sinds vanavond heb ik weer een stalen band voor de SuperOcean 44
Wat een mooi duo heb ik toch
En voor de oplettende kijker, ik had een trio en nu nog een duo. De GMT is weg naar een kennis van mij. Meer dan genoeg Breitling voor mij nu, zo hoef ik niet meer moeilijk te doen wat ik moet dragen.
Lekker Trio Bas
Thanks three of a kind op naar de full house twee chronomats ofzo