Breitling Only Deel V

Ik moet alleen wennen aan die schuif aan de linkerzijde van de kast,je kunt deze verschuiven maar de verkoper wist ook niet waarvoor dit was :thinking:
iig stof tot nadenken en de Tudor kan ik wegstrepen :grimacing:

1 like

Ik zeg doen, wat een mooie grote blauwe SO zeg :slight_smile: 46mm is precies goed :+1: De schuif is voor locken van de lunette. Ik had deze ook op mijn SuperOcenan 48, leuke gimmick.

Die Tudor moet je echt niet nemen, blijft toch een beetje poor men’s Rolex (en nu wordt iedereen heel boos op me waarschijnlijk). Niet voor niets zie je deze heel vaak te koop staan (op dit forum).

2 likes

Ah kijk,ik had daar nog naar gevraagd maar wellicht was mijn Duits niet goed genoeg :grin:
Ik was ook helemaal flabbergasted dat de 46mm het beste paste.
Heb wel een brede pols van 58mm maar verder lijken het luciferhoutjes

2 likes

Breitling Old Navitimer II 1999 AD 13322

23 likes

Op mijn pols leek het een kinderhorloge volgens mijn vrouw :sweat_smile:

1 like

Hij past uitstekend op jouw luciferhoutje :+1::grinning:

1 like

Op de foto ziet 46 er prima uit. Maar zou toch nog wel even goed nadenken of je dan niet beter de middenweg kunt kiezen met 44 mm

Helemaal ook omdat je een 41 mm colt hebt. Dan vermoed ik dat je een van beide maten snel zat bent

1 like

Als je vrouw dat al zegt en je vrienden zeggen hier dat die Blauwe SO het helemaal is, dan is 1 + 1 = 2

1 like

Mooi zo’n old Navi en al helemaal met gouden accenten :+1:

Haha precies :+1:t2:

Leuk dat je dat zegt. Ik heb nu horloges met de maten 40mm, 42mm, 43mm en 46mm. Toch gaan al die verschillende maten nooit vervelen en is het een mooie afwisseling. Van chique tot klatser :slight_smile:

1 like

Ja dat is ook weer zo. Vind alleen van 40-41 naar 46 wel een hele stap. Maar wie ben ik😁

Op de foto lijkt het horloge zelfs nog groter dan dat het in werkelijkheid was.
Vind dat zo’n duiker best fors mag lijken,zal dan tussen de 44(zelfde LTL maat als de colt)of de 46mm gaan :thinking:

En dat schuifje is natuurlijk wel bijzonder omdat het niet op de 44 zit. Ik vind het ook wel mooi overigens dat de nieuwe SO zo’n lage bouw heeft en daarom perfect om de pols zit.

1 like

Klopt hij is lekker draagbaar gebouwd

Dan ben ik toch benieuwd bij welke AD je bent geweest…

Ruschenbeck in Oberhausen,daar kwamen we toevallig langs

1 like

21 likes

Die SO past ook goed bij je :grin: Maar deze Colt is ook super mooi :see_no_evil:

1 like

Zin in het voorjaar. Dat grouwe weer ben ik nu wel zat!

23 likes