Ik zit er klaar voor
Ik zit er aan te denken een Breitling bij te kopen. Ik heb nu de Avenger 44 GMT en een SuperOcean 44, beiden in de zwarte variant. Nu zou ik het liefst iets van kleur toevoegen in de collectie. Een SuperOcean 44 in geel op staal trekt me wel maar is moeilijk te verkrijgen in de EU. Ook de Avenger 43 in blauw vind ik mooi. Hier staan er een aantal van in het blauw (Blauwzoeken - Breitling) waar wellicht nog wel wat over valt te onderhandelen qua prijs. Een Chronomat 44, oude model en geen bling (zoals bijvoorbeeld de Airborne) vind ik erg mooi. Tips en inspiratie zijn welkom. Ik wil een blijver erbij! Ik zit qua budget zelf aan 3 a 4k te denken.
is een breitling premier mischien iets ? 2ehands kun je hem misschien wel vinden.
Heb je toch iets anders dan wat je nu al hebt.
Gele Superocean van respectabele leeftijd? Zijn ook te vinden op staal!
Of chronomat? Idem vwb stalen band.
Dat is niet echt een model waar ik feeling mee heb. Denk dat dat een haat/liefde verhouding gaat worden. Dat had ik ook met mijn Avenger 45 Chrono en dat is uiteindelijk ook niet goed gekomen. Maar thanks voor de suggestie.
Wat betreft de SuperOcean, dan zou ik echt de 44 willen, zie onderstaande voorbeeld. Al moet ik zeggen dat zo’n “oude” ook echt wel charmes heeft!
Heel erg mooi! Maar 39mm toch? Voor mij helaas te klein. Ik zoek het in de 42-44mm (wel model afhankelijk) range.
Kijk hier zeker ff tussen!
Ik had de post al gezien. Jammer dat de Avenger Blackbird 44 er niet meer ligt, die had ik wel gewild. Die zou ik overigens alleen nieuw willen kopen aangezien ik allergisch ben voor beschadigingen die ik niet zelf heb gemaakt op de PVD kast.
Thanks heren, ik heb er zin in!
Nog een paar uurtjes…
Dat is je eigen ‘brushing’
Ik prefereer de term personalisatie…
Wauw, cool!!! Gefeliciteerd!
Schitterend hoor, gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Ziet er in het echt goed uit.
Haha hoort erbij. Dat geeft karakter😀
Voorlopig zal ik deze niet zien. Hij moet terug naar Breitling vanwege een probleem met het uurwerk😢
Ik wens je sterkte, mijn Crosswind is nu 3 maanden en één week weg
Als hij terug is doe ik hem nóóit meer af
Hè balen man