Draagt ondanks z’n ‘gewicht’ van 187 gram eigenlijk heel comfortabel en zeker niet als een klatser.
Die 187 gram vind ik eigenlijk ook wel meevallen.
Er zijn gewichtigere exemplaren, niet @gvr55
Draagt ondanks z’n ‘gewicht’ van 187 gram eigenlijk heel comfortabel en zeker niet als een klatser.
Die 187 gram vind ik eigenlijk ook wel meevallen.
Er zijn gewichtigere exemplaren, niet @gvr55
Hele vette unit!
Hierbij wat snapshots van mijn nieuwe aanwinst, t.z.t. wat betere foto’s maken maar wilde hem hier vast delen. Ondanks zijn formaat vind ik hem comfortabel dragen op deze rubberband. En die kleur is fantastisch, bij gematigd licht gewoon zwart, maar bij beter licht weer mooi sunburst groen. Fijne dag liefhebbers.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst!
Prachtig gefeliciteerd met je NA!
De rechtse is mijn nieuwe. 42mm tegenover 41mm, toch een merkelijk verschil als ik ze aan heb.
Het is de bedoeling om een lederen band op het nieuwe horloge te laten zetten.
In eerste instantie wou ik de Navitimer met grijze plaat, deze is enkel in 43mm te verkrijgen, die leek mij tijdlozer. Tot ik beide modellen naast elkaar zag, de grijze en ice blue / frozen blue. Onder een bepaald licht niet zo een groot verschil, maar bijvoorbeeld in de zon zit er een mooie schijn op, meer “leven”. Toen ik op de Breitling site had gekeken was het standaard de VS versie. Daar stond deze wel op in 41mm. Na wat zoeken deze gevonden, nieuw in de stickers. Eventjes getwijfeld, een forumlid nog eens om wat raad gevraagd, waarvoor dank! en besloten er de volgende dag om te rijden.
Veel plezier ermee Timo
Nogmaals bedankt voor de info!
Wat is de Navitimer toch een mooi horloge.
Vandaag toch maar eens de 2 andere banden die ik heb geprobeerd om te zien hoe het staat.
Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Blauwe Diver Pro.
Antraciet Fabric/canvas Nylon.
Standaard metalen Fighter band.
Mijn voorkeur: Fighter dan Diver Pro en als laatste canvas.
Heb ook de nieuwe Military Calfskin nog in gedachten en dan ombouwen naar vouwsluiting.
Vind ‘m mooi maar is net als de Canvas denk ik wat te ‘dun’ voor de B-1 die vrij dik is en ietwat topzwaar wordt in combinatie met het gebruik op een lichte/dunne band.
Rubber diver pro is top
Canvas vind ik iets minder maar ook niet slecht
Op staal toch het mooist😀