Breitling Only Deel VIII

Die Avengers hebben inderdaad een matte dial met wel een fraaie korrel erin verwerkt. In het echt, bij daglicht wel veel mooier dan op internetplaatjes en onder die juweliersverlichting.
Erg cool, maar niet zo glimmend als een sunburst natuurlijk

16 likes

Hier kan ik het alleen maar zwaar mee eens zijn :smile:

26 likes

18 likes

21 likes

Snap ik! Er staan er ook best wat te koop, om denk ik, die reden.

Ik wil misschien wel wat blauws erbij, misschien de Avenger 43 of misschien weer een Colt 44. De SuperOcean 44 in geel spookt ook door mijn hoofd. Maar die wil ik op staal en dat lijkt toch lastig te worden.

1 like

Dit model heeft dat inderdaad, de nieuwe Avengers hebben allemaal een matte wijzerplaat. Zo ook mijn Avenger 44 GMT. Maar ik vind hem prachtig en sinds ik hem op staal heb is het echt mijn favoriet om de pols.

21 likes

22 likes

De kleur blauw van de Galactic is mooi maar zou niet staan in de Avenger vind ik.
De zwarte wijzerplaten van de Avenger vind ik overigens ook mooier dan de blauwe, ze zijn ook geliefder en je ziet de zwarte minder vaak te koop staan pre owned.

1 like

Dat inderdaad.

Ik vind daarbij de kleuren van de nieuwe Avengers ook niet mooi. De serie daarvoor vind ik de blauwe er wel mooi uitzien.

Breitling Chronomat GMT Antetokounmpo van mijn buurman. Erg mooie, diepgroene wijzerplaat!!!

24 likes

26 likes

Iemand hier bekend met de uurwerk update van de Chronomat 42? Ik zie er hier eentje in het blauw staan met een geupdated uurwerk. Alleen op de Breitling site vind ik daar niets van terug. Of ik kijk er overheen, dat kan natuurlijk ook.

Die in het blauw: TK: Breitling Chronomat 42 AB0134101G1A1 | NIEUW | Full set |

Breitling site: Chronomat B01 42 - AB0134101G1A1 | Breitling

1 like

Oud en Nieuw. Dichte rotor oud en open rotor nieuw.

7 likes

Die had ik gezien, staat ook in de advertentie.

Maar op de Breitling site hebben ze het er niet over.

Zo, de familie is weer compleet.
Crosswind vandaag na 3 maanden afwezigheid thuisgekomen.
Is wel e.e.a. aan gedaan.

• full service
  • nieuw glas
  • Iets te diepe beschadiging aan de rechter onderlug weg gehaald middels laserwelden.
    Is dus weer een totaal nieuwe Crosswind en hoewel ik geen polijstfan ben is dit bijzonder professioneel gedaan en géén
    afwijking in de kastvorm te zien :+1: :+1:

Beschadiging lug

Laserwelden

Na polijsten

Alle vervangen onderdelen ook mee gekregen.

Hier kan ik dus erg gelukkig van worden :wink:

36 likes

Ziet er weer netjes uit! :+1:t2:

Dat is wel gaaf vind ik. Bij wie is dit gedaan?

1 like

Bij:

Volgens Jaap van Ten2two de beste horloge maker van Nederland.
Ik moet ook zeggen dat het contact met Floris erg prettig is verlopen, kon ook zeggen op hoeveel sec. ik hem graag afgesteld willde hebben :+1:

4 likes

Poe dat snap ik! Mooi horloge. Welke ref is dit?

1 like

Q watches maakt ook gebruik van deze horlogemaker :+1:

1 like

20 likes