Breitling Only Deel VIII

Wat een vakwerk! Fijn dat ‘ie weer terug is!

1 like

Deze heftige machine online gevonden en geimporteert. Helaas echt te groot en flashy voor mij, dinsdag langs de hier alom geprezen ‘Jaap’ voor een mogelijke inruil.

Doet toch een beetje pijn want wat een prachtig ding!!

15 likes

Voordeel is wel dat je de lugs een keer of 87 kan polijsten voordat je gaat zien dat ze wellicht wat dunnetjes worden :sweat_smile:. Wat een ding hé !!

3 likes

Ja is een knoepert……die van mij paar maanden geleden verkocht.

Je hoeft niet naar de sportschool :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 likes

22 likes

Er zit nu de Crosswind special band op, maar zit er toch aan te denken om de band met gouden schakels te zoeken :grimacing:

16 likes

Heb ik ook op de chronomat gezet, geeft toch wel wat extra’s (bling :star_struck:)

Alleen de prijzen zijn niet mals :weary:

17 likes

Echte klassieke “brightbling” dit op zoveel manieren, heerlijk! :star_struck:

1 like

Iemand die nog een blauw rubberen band te koop heeft voor mijn Breitling Avenger (22mm)?

Zoiets dus (en het liefst met deployment clasp :wink: ):

12 likes

Doen! :ok_hand: :drooling_face:

Precies dat, heel duur. Mijn advies: nog een breitling erbij kopen die met de bicolor geleverd wordt zodat je kunt wisselen :sunglasses:

3 likes

Prachtig :heart_eyes:
Wat is het ref nummer ?
Ik vraag dit omdat de Lay-out van de Sub dails en de pushers het zelfde zijn als van een Crosswind (13055)….
Heb dit eigenlijk nog nooit gezien op een chronomat

1 like

Dit is de B13050-1 met MOP wijzerplaat

Heb ik idd gedaan deze blauwe chronomat had bicolor band en kan nu lekker wisselen

14 likes

Helemaal niemand die hier iets over kan zeggen?

Ik ben vooral benieuwd waarom dit is gedaan en wat de voor- en nadelen hiervan zijn?

Ik ben er voor 90% zeker van dat ik een Chronomat 42 aan de collectie toe wil voegen. Ik ga voor een pre-owned en ben benieuwd welke keuze ik moet gaan maken qua uurwerk.

1 like

21 likes

16 likes

Gister droeg ik een broek met Breitling Wings! :joy:

3 likes

Oh nee, toch niet. Misschien moet ik aan een leesbril :nerd_face:

Heb me nog niet verdiept in het uitlijnen van die bezel :upside_down_face:

19 likes

Ja dat is altijd een beetje rommelen en puzzelen met die slide rule navitimers! :sweat_smile:

13 likes