Breitling Only Deel VIII

Ik heb beide gehad en zou voor de gesp gaan. Ik vond de vouwsluiting erg dik.

Zie het zo voor je alsof het deel wat bij een gesp over het andere deel heen schuift bij de vouwsluiting er juist onder schuift.

De band sluit bij een gesp direct aan op je pols en draagt daardoor vele malen comfortabeler… Maar goed, een ander zal het omgekeerde ervaren.

Advies: probeer het vooral zelf! :smile:

2 likes

Kijk dat is nuttige info,thanx😎

1 like

Altijd vouwsluiting. Ten eerste komt het de levensduur van je band ten goede. Ten tweede het draagt meer comfortabel.

2 likes

Hier ook, altijd vouwsluiting.
Comfortabeler en de band is minder aan slijtage onderhevig.

3 likes

27 likes

Een blauwe Hirsch band erop gezet, heb de cognac Breitling band besteld, deze referentie kwam officieel op een zwarte band maar denk dat een cognac band ook erg tof zal staan en stiekem mooier

19 likes

Heel mooi. Denk dat beide super staat.
Blauwe is meer zomers misschien…

Goedemorgen, ik mag hier ook weer mee doen:

31 likes

Nice!

1 like

Mooie strakke Avenger
Veel plezier ermee

1 like

Beetje veel blauw zo vind ik.
Cognac in de zomer en zwart in de winter staat naar mijn idee het mooist !
Maat ieder z’n smaak natuurlijk !

1 like

heb hem op staal origineel, dus dan wordt het soms op stalen band en soms op congac band :smiley:

ik vind zwarte banden altijd lelijk

1 like

Ik heb beide voor de Navitimer. Persoonlijk vind ik de vouwsluiting wel fijn. Voegt mijn inziens niet overdreven veel dikte toe aan de band en voor behoud van de band zelf is de vouwsluiting naar mijn idee een waardevolle toevoeging.

wel zou ik ook adviseren om:

Of een Molequin, Jean Rousseau band, of anderzins aan te schaffen. De originele kroko is wat mij betreft overpriced.

1 like

Denk dat ik maar eens moet kijken bij van Baal en beide moet proberen,bedankt voor je reactie

28 likes

Avenger 44 GMT vandaag :blush:

23 likes

Als we dan toch bezig zijn :sunglasses:

22 likes

Geweldig ding, wil er ook een :wink:

2 likes

24 likes

Dan doe ik ook maar mee

24 likes

Bedankt! Ze zijn trouwens nog wel te koop op chrono24 en zo.