Breitling Only Deel VIII

Ik zal hem ook maar gelijk weer in het nieuwe gedeelte zetten😀

29 likes

@RIF010 in Rotterdam.

10 likes

Gefeliciteerd daar wordt je blij mee :champagne::+1:

Dank!
Draag hem zeer regelmatig (afwisselend met de rest) en wordt er altijd blij van.

Ook dat is vakantie

25 likes

34 likes

31 likes

Het blijft toch een plaatje zo’n klassieke Breitling.

2 likes

Deze nieuwe shiner moet hier even geshowd worden… vandaag kreeg ik bij Schaap en Citroen in Eindhoven deze nieuwe Chronomat Triumph in handen…

• 42mm
  • Titanium met rood goud
  • B01 uurwerk
  • Vouwsluiting
  • open caseback

Werkelijk een prachtige combi van kleur en materiaal :ok_hand:t3:

49 likes

:star_struck:
Heb je hem mee naar huis genomen Marco?

2 likes

Neeeeee :see_no_evil: Ik zit in mijn IWC fase :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar ik was wel echt verrast door de geslaagde combi! Echt heel gaaf voor de herfst en winter :sunglasses:

3 likes

:joy::joy::joy::+1:t2:

1 like

Persoonlijk vind ik dit de mooiste Chronomat die er op dit moment is :heart_eyes: :heart_eyes:
Ik zou zefs bijna mijn Premier Norton en Navitimer ervoor verkopen… :see_no_evil:

4 likes

Ik m’n linker nier :grin:
Plaatje maar weer :heart_eyes:

25 likes

32 likes

Crosspost :stuck_out_tongue_winking_eye:
Na de verkoop van m’n Airwolf enkele jaren geleden (ten gunste van m’n Seamaster) altijd weer een Breitling willen toevoegen aan m’n bescheiden collectie.

Kom er steeds vaker achter dat quartz toch niet mijn ding is, dus m’n recent aangeschafte GS moest het veld ruimen :woozy_face:. Leuke deal kunnen maken met @SuperC en dus nu de SuperOcean Stealfish X-Plus om de pols.

“Oude” logo, super mooie lichtblauwe dial (niet te vangen op de foto), blij mee!

36 likes

Een mooie old skool Breitling :sunglasses:
Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

26 likes

20 likes

Bandje is beetje nat vandaar de vlek bovenop op de foto…

23 likes