Breitling Only Deel VIII

Ik kan op de officiële website van Breitling die OK nato bandjes niet meer vinden. Site loopt ook al dagen constant vast na invoer lug maat.
Hebben jullie daar ook laat van?

Even getest , hier loop het :+1:

1 like

Avondwissel😀

22 likes

Thanks!
Krijg jij wel die OK natos te zien dan?

Nee, die zie ik al weken niet meer.
Als ik op lug breedte zoek krijg ik wel al het andere te zien maar geen nato’s
Ik dacht dat je dat bedoelde

Hier werkt de site prima maar de nato’s zijn er niet meer

Had er laatst nog 1 haha. Ik wil ze wel voor je in de gaten houden of ff rondvragen?

Goedemorgen en fijne zondag allemaal.

Iemand is jaloers omdat ie z’n aandacht moet delen…:smile:

24 likes

Wat leuk, wist niet dat de zwarte frecce tricolori ook als two-tone was geleverd in de latere 13050 chromomat Ref.
Deksel ook gegraveerd?

Vrees ook dat ik geen nieuwe 24mm OK nato meer kan bestellen :frowning:

Er staat een blauwe 24mm op marktplaats (zwarte hardware) voor 75 piek….

1 like

Goed gezien… iemand heeft ooit in een service 18k riders erop gezet en de pushers door vergulde exemplaren vervangen. De pushers kunnen terug gepolijst worden, de riders is een ander paar mouwen.

Verder klopt het horloge volledig: deksel, gelimiteerde papieren etc.

Ik weet niet goed wat ermee doen: terug volledig naar staal brengen of zo laten. Maar het goud past enigszins er nog wel bij… misschien moet ik er een een NA topic over maken :slight_smile:

1 like

Ik vind het wel gaaf en uniek
LE nr 1 van 1 :wink:

1 like

Gevonden :wink:

21 likes

Tja, dat is geheel persooonlijk denk ik. Zelf zou ik ‘m wel terugbrengen naar origineel. De vroegere keuze van Breitling om bij sommige onderdelen voor verguld te kiezen heb ik nooit zo begrepen en kunnen waarderen als ik heel eerlijk ben.

De mooie zwarte frecce tricolori fullsets lijken doorgaans veel gewilder dan de gele die ik zelf heb. Van de gele zouden er 1000 gemaakt zijn en van de zwarte 3000, maar dit is unverified.

De 18K geelgouden K13050.1 Frecce is helemaal knetter zeldzaam en vermoedelijk nog wel waar te namen aan de pols van Italiaanse maffia-bazen met een voorliefde voor bling en straaljagers…

17 likes

34 likes

Die van mij is een full set :slight_smile:

De pilot band heeft zijn beste tijd gehad, dus die moet ooit eens vervangen worden. Maar het klopt wat je zegt een zwarte gaat op chrono ergens tussen de 3.500 en 3.900 euro dus misschien de moeite om eens 4 riders te zoeken :slight_smile:

Mijn doosjes met het frecce attestje :slight_smile:

22 likes

Na het zien van deze foto heb ik spontaan een voorliefde voor bling en straaljagers ontwikkeld :drooling_face:

1 like

Die had ik al :laughing:

34 likes