Breitling Only Deel VIII

Haha dankje! Bij Freddy, hier gekend op het forum.

Ik heb mijn chronomat b01 verkocht voor deze twee. Nuja heel voordelig waren ze niet, maar vanaf 1500 vind je er wel een leuke op leder :slight_smile: en dan is het wel veel bang for buck en dat in een mooie maatvoering van 39mm

1 like

Voor iedereen die geïnteresseerd is: er is op Vinted een Chronospace Night Mission te koop voor een geweldige prijs
Ik heb er niets aan en ik ken de verkoper niet (Belgisch) maar het lijkt mij een prima deal
Model dat zeldzaam is geworden om te vinden en vooral voor deze prijs: 1.840€

Breitling Chronospace Evo Night Mission Quartz Titanium horloge. Herkomst SCHAAP / CITROEN geautoriseerde Breitling-verkoper.
Strikt nieuw horloge, nooit gedragen, geen sporen.
Full set papier, doos, doos.
Geleverd met originele Breitling blauwe band en titanium gesp of zwarte titanium gesp band.

(De foto’s zijn van mijn horloge)

Ik weet niet of ik een Vinted-link op het forum mag plaatsen

8 likes

Thanks. Ben niet van de quartz maar dit moet ik even proberen

1 like

Als je het paar tennisschoenen tegelijkertijd van dezelfde verkoper afneemt, heb je 5% extra op de bundel, wat het pakket 1780€ maakt :laughing: :joy:

Als er dan toch een quartz zou komen dan is het deze! Maar ff geen funds op het moment.

Vind het ook wel tricky een horloge kopen via Vinted als ik eerlijk ben…

1 like

Ik eerlijk gezegd ook, idem voor Marktplaats.
Ik hou het voor de veiligheid maar bij AD’s, GD’s en HF. :+1:

2 likes

Belgie is niet groot, kunt ook zelf gaan halen bij de verkoper of ergens afspreken
Ik ben zelf van België naar Nijmegen gereden voor mijn cockpit b50 en nog iets verder voor mijn Exospace Night Mission, de prijs en de staat was ook de moeite waard
Allebei via MP gevonden toen :wink:

1 like

24 likes

24 likes

IK heb me vorige maand bij mijn vaste Breitling store in Nijmegen laten verleiden tot de aankoop van de Advenger VX30 Bloodhound. Dit horloge is speciaal gemaakt voor de Marine test vliegers in America en als het goed is zijn er officieel maar 2 aan Nederland geleverd via Breitling NL.

29 likes

Gisteren opgehaald!

Extra OEM croco leren band erbij.:+1:

33 likes

Erg vet, wist niet dat ze in NL leverbaar waren.
Draagt wel licht zeker?

Ik moet zegen dat ik hem niet veel draag ben nog te bang om hem te beschadigen. Maar dat gaat wel over als ik hem wat langer heb.

Je hebt de strap met het gele stiksel niet genomen ?? :hushed:

Hi de strap met gele stiksel zit er standaard op. hij is op de foto alleen niet goed te zien.

1 like

Had daarna ook een nieuwe superocean gevonden in Frankrijk. Die wilde ik eigenlijk. Die van de night mission reageert nog niet

1 like

goh…weeral leesvoer…

29 likes

binnenkort deze topper weer uit de bankkluis halen (en dan heb ik het over de navitimer he…)

23 likes

Snap ik, Dat andere ding telt niet
Sorry, kon het niet laten :wink:

2 likes