Haha dankje! Bij Freddy, hier gekend op het forum.
Ik heb mijn chronomat b01 verkocht voor deze twee. Nuja heel voordelig waren ze niet, maar vanaf 1500 vind je er wel een leuke op leder en dan is het wel veel bang for buck en dat in een mooie maatvoering van 39mm
Voor iedereen die geïnteresseerd is: er is op Vinted een Chronospace Night Mission te koop voor een geweldige prijs
Ik heb er niets aan en ik ken de verkoper niet (Belgisch) maar het lijkt mij een prima deal
Model dat zeldzaam is geworden om te vinden en vooral voor deze prijs: 1.840€
Breitling Chronospace Evo Night Mission Quartz Titanium horloge. Herkomst SCHAAP / CITROEN geautoriseerde Breitling-verkoper. Strikt nieuw horloge, nooit gedragen, geen sporen. Full set papier, doos, doos. Geleverd met originele Breitling blauwe band en titanium gesp of zwarte titanium gesp band.
Belgie is niet groot, kunt ook zelf gaan halen bij de verkoper of ergens afspreken
Ik ben zelf van België naar Nijmegen gereden voor mijn cockpit b50 en nog iets verder voor mijn Exospace Night Mission, de prijs en de staat was ook de moeite waard
Allebei via MP gevonden toen
IK heb me vorige maand bij mijn vaste Breitling store in Nijmegen laten verleiden tot de aankoop van de Advenger VX30 Bloodhound. Dit horloge is speciaal gemaakt voor de Marine test vliegers in America en als het goed is zijn er officieel maar 2 aan Nederland geleverd via Breitling NL.