Breitling Only Deel VIII

25 likes

35 likes

21 likes

Echt een gaaf klokje, ik zoek er al lang naar maar nergens te vinden.
Als je deze ooit hardstikke beu bent… :wink:

1 like

Ja avenger skyland. Zwarte plaat.

1 like

:white_check_mark::sunglasses:

24 likes

Ik heb twee of drie jaren gezocht om er een te vinden voor een fatsoenlijke prijs.
Op een dag had ik het geluk deze nieuwe tegen te komen op de site ‘Apache Aviation’ die zijn webshopvoorraad met 50% aan het liquideren was, als ik me goed herinner moet ik 250 € hebben betaald, in 20 minuten waren de laatste 8 weg. …
De mijne zal niet snel weggaan, sorry :star_struck:

(het is van november 2019)

13 likes

Pooh wat een kanon, vet hoor :sunglasses:

1 like

Deze van de AmericanTour van het Breitling Jet Team
USD 2350,= :woozy_face:

Iemand toevallig geen interesse in deze unicum? Zou origineel breitling zijn uit de jaren 90, maar ik rook niet :person_shrugging:

10 likes

ja ik zag het, ik kijk nog steeds af en toe maar deze prijzen zijn nog behoorlijk absurd, ook in Japan voor 1K :face_with_peeking_eye:

1 like

Goedemorgen allen!

27 likes

Goedemorgen :coffee:

13 likes

21 likes

Wissel, van de Norton die netjes in de doos gaat :arrow_down:

die in het blauw staat en waar een net bod op gedaan mag worden :wink:

Naar mijn all time favorite Chronomat FlyingFish :arrow_down:

21 likes

Ik heb een horloge gevonden waar ik interesse in heb. Waar moet ik op letten bij aankoop? Originele doos en rekening is aanwezig. Ik hoor graag van jullie!

10 likes

Ziet er op de foto netjes uit.
Zijn de boekjes en overige papieren erbij?
Is de onderhoud historie bekend?

1 like

Breitling Windrider-Wings uit de jaren 2000, 37mm wat vind ik personnelijk toch heel klein,
De staat lijkt uitstekend, we moeten weten of hij na al die jaren nog steeds volgens de normen loopt

Prijs in 2001

3 likes

Het horloge heeft onderhoud gehad en loopt goed volgens verkoper. 37mm zit ik over te twijfelen. Boekjes en overige papieren zal ik nog eens goed navragen. Bedankt voor jullie snelle reactie en informatie!!

2 likes

Prachtig! Een Skyland is een geweldig stoere en mooie Breitling, cijfers op de plaat maken het sportieve plaatje compleet!

1 like