Op dagelijkse basis is het ook een geweldig horloge, het is afleesbaar zoals alle chrono’s met 3 subwijzerplaten. De wijzers die de tijd aangeven zijn van mijn kant zeer goed leesbaar en omdat dit horloge zeer licht is, is het zeer aangenaam om te dragen.
De nieuwe Endurance pro 44.
Is dat mooi en goed…
Matriaal zwart…komen daar niet rap krassen op…
Ik vind deze geweldig…hou wel niet zo van batterijtjes gedoe…
Ik vind deze gele accenten op zwart prachtig
Ik mag me hier weer eens melden. Na lange tijd weer een Breitling in huis en voor mij een hele speciale
Mineraal glas, dus krassen is heel goed mogelijk. In de mijne moest ik het glas ook laten vervangen.
Ja precies, eerste generaties Superocean hebben ook nog mineraal.
En die zijn overigens niet meer leverbaar, dus als je glas van een oude SO laat vervangen “krijg” je saffier!
Leuke Breitling, goede band, prachtige foto! Keep them coming!
Heerlijke foto ook!
Skyland rocks!!!
dank je ! beetje pielen met een selfie
Hier een nog “mooi” voorbeeld van een iets eerdere gele Superocean professional met tritium plaat. De vintage factor druipt er vanaf door de verkleuring maar ik vind het icm geel ronduit schmutzig! Maar goed, smaken verschillen!
(Bij de Superocean lijn werden de tritium coderingen volledig achterwege gelaten)
Breitling Galactic 44 met faux patina op de wijzers en de uur markeringen, een wing, een uien kroon en is nog een day date ook
Relatief nieuw en onbekend op het forum, maar ik kan het niet laten om mijzelf hier te melden en meest recente aanwinst te laten zien.
Twee weken terug liep ik spontaan tegen de 41mm navitimer B01 occasion (van onderstaande foto) aan bij een AD welke net die avond de opening van de nieuwe boutique had.
Na een leuk gesprek binnen en passen van onderstaande model, het een nacht laten bezinken en uiteindelijk terug gegaan de volgende ochtend. Nogmaals om gehad en het voorstel gedaan om mijn A13322 old navitimer in te ruilen, want het kriebelde toch steeds om een “echte” te hebben met b01 uurwerk.
Tot een mooie deal gekomen, en daar was ‘ie!
Een toffe breitling zeg, veel draagplezier.
Recent stond (of misschien staat nog) er hier ook een op HF te koop.
Gaaf ding!
Mooi hoor, gefeliciteerd met de NA
Dat was deze. Was totaal niet op zoek, kende het model niet, maar toch meteen de knoop doorgehakt.
Zat zelf ook nog te twijfelen om deze breitling pluton te kopen maar had ff andere prioriteiten.
prachtig horloge ! heb hem ook gepast, komt misschien ooit wel.
Staat je goed