Breitling Only Deel VIII

Origineel heb ik het uurwerk gekocht met standaard bruine band.
Dat was 30 jaar geleden en koste toen al 125€.
Na 3j was de band versleten en heb ik er een mooie blauwe haai
op laten zetten, die is begin dit jaar vervangen door een zadel lederen band.
Ik ken geen enkele lederen band die het zolang heeft uitgehouden.
Maar nu zijn die prijzen er echt over en ik ben dik tevreden met mijn Hirsch van 47€.
Toch bedankt om mij er op te wijzen dat je ze nog vind.
10j geleden vertelden ze mij bij Slaets in Antwerpen als ik een
nieuwe haai wilde zij die voor mij wel wilde laten maken voor een slappe 600€.
:slightly_smiling_face:

1 like

Dat kan echt wel voor €250 max en dan heb je echt wel kwaliteit.

Pic from Aaron Bespoke

8 likes

Wellicht persoonlijk maar ik vind het patroon op de OEM Breitling :shark: banden wel echt fraaier!

Ze komen heel licht gebruikt ook nog wel eens voorbij op diverse verkoop kanalen voor kleine prijsjes. Met een beetje geduld en geluk vind je eentje. Bruin 22-20 weet ik nog te liggen nieuw voor oudste normale retail prijs bij een dealer met lange Breitling historie. PB voor info.

3 likes

Mocht iemand weten waar onderstaande straps te koop staan, ik begin hongerig te worden nu mn Avenger GMT in huis is :rofl:

(plaatjes geleend van het www)

3 likes

Een rolletje chronomatjes

28 likes

Dat had ik al gevonden en bedacht :sweat_smile:

Maar een jong gebruikte bedoel ik eerder…

Het bestaat niet “een jong gebruikt”… als het gebruikt is, is het bijna nutteloos… wat je tweedehands ziet is de prijs niet waard , het is beter om wat nieuw te kopen dat je blijft jarenlang houdbaar en bovendien kunt u de voor u ideale maat kiezen

1 like

20 likes

Vind dit eerlijk gezegd niet zon logische redenatie. Als een bandje er nog vrij nieuw is en het scheelt je 100-200. Waarom zou je dat niet doen

1 like

Wat ik bedoel, wat ik in het algemeen zie: óf ze vragen je bijna de prijs van nieuw (soms zelfs meer) voor een bandje in goede/uitstekende staat, óf ze proberen je een ‘merguez’ door te verkopen tegen een prijs die veel te hoog is voor wat dat is …goede aanbiedingen voor “gewone” bandjes zijn zeer zeldzaam…misschien kun je voor de speciale leren bandjes (haai en anderen) voordeliger prijzen krijgen

Goedemorgen Breitlingers :coffee:

26 likes

Mogge😀

24 likes

Wat vinden we van het nieuwe uurwerk? :grin:

17 likes

29 likes

32 likes

Fotootje gemaakt voor de nieuwe foto challenge:

19 likes

Mooi horloge, maar niet de band ervoor vind ik.

3 likes

Is toch gewoon de B01?

1 like

29 likes