Pachtig horloge en herkenbaar qua ervaring. Hele fijne winkel in Nijmegen!
Veel plezier van je nieuwe aanwinst
Bam! Dat is een kanon! Gefeliciteerd, erg gaaf ik het blauw. Ik vond de plaat in het begin wat flets, maar het heeft wel iets cools.
In alles wat je zegt heb je gelijk, alleen deze band zat op mijn chronomat toen ik die
kocht een goeie 30j geleden en ik moet zeggen hij heeft het spijtig genoeg maar 3j uitgehouden dat had voor zijn prijs toch wel wat beter gekunt.
Daarna een originele haai gekocht en die was niet te overtreffen maar die prijzen zijn helemaal van de pot gerukt. En nu zit er een Hirsch zadelleer op past als gegoten alleen spijtig
dat de Breitling sluiting niet past.
Dat had ik dus ook,tot ik hem in echt had gezien.Toen was ik om🙃
Bedankt😇Ja mag er altijd graag komen,helaas voor mijn portomonee altijd iets minder🤣
Thanx😎
Snap ik! Er zit toch iets van een korrel/ grain op de plaat, wat je totaal niet ziet op de officiele foto’s. Heel gaaf.
Tijdje terug deze klapper eens om gehad. Tikkeltje aanwezig
Ook heel vet,mooie kleur maar wel heel aanwezig.Denk dat ik daar gauw op uitgekeken raak
Dank voor de info. Ik ga het zien hoelang die het uithoudt.
Ik draag het horloge niet altijd dus wellicht dat het langer wordt dan 3 jaar.
De geur is werkelijk super en verslavend!
Erg mooi bandje ook, staat ‘m goed.
Welk merk is dat?
Zijn die displays in ‘rust’ stand nu ook feller dan de standaard Aerospace?
Ja wat meer leesbaar maar heeft toch daglicht nodig
“Gewoon” Breitling uiteraard! Iets anders komt er bij mij op een hele enkele uitzondering na eigenlijk niet in!
Deze Camel strap vind ik persoonlijk een van de mooiste banden ooit gemaakt door Breitling. De kleur is gewoon ronduit perfect. Veel andere merken kruipen toch snel enkele tinten donkerder en ga je al vlot naar bruin. Of te licht en je blijft weer hangen in de desert/sand regionen.
De band is uiteraard moddervet en schitterend afgewerkt. Gigantisch nadeel is dat hij serieus hydrofieler is dan een Pamper! Regen, zweet, je handen wassen het is echt enorm oppassen geblazen met druppels want hij verkleurt waar je bij staat door vocht. Heb zelf geen ervaring met waterproof spulletjes uit flesjes voor leren banden, ben als de dood dat dat ook verkleuring geeft. Als iemand de gouden tip heeft op dit gebied hoor ik het heel graag!
Heb er gelukkig nog twee, maar ze zijn helaas behoorlijk spaarzaam besteld en geleverd aan de AD’s destijds en online eigenlijk bijna niet te vinden en altijd de hoofdprijs. (400+)
Ik weet van bestaan 22-20 gesp, 20-18 vouw en gesp en zelfs 21-18 vouw en gesp.
Onze vriendelijke Duitse bandenboer op Mallorca heeft er nog een aantal in voorraad weet ik, zoeken op Camel.