Breitling Only Deel VIII

Dat denk je goed, als lederen band is dit voor mij de MAX :heart_eyes: :star_struck: :ok_hand:

1 like

Ik had destijds eindeloos gezocht naar die lichtere band. Toen ik m uiteindelijk ergens in Duitsland vond en kon kopen voor een normale prijs vond ik m wel iets minder mooi dan die donkerblauwe, maar nog steeds gaaf en pure 90’s Breitling
Die donkerblauwe heeft destijds een productie run gehad van een half uur ofzo want die kom je echt serieus helemaal nooit meer tegen helaas.

1 like

Toen ik mijn Cronomat binnen deed voor onderhoud vroeg mevrouw
of ik geen nieuw bandje wilde, toen was struuisvogel in
Ik zei dat ik liever een haai zag zei ze die doen we niet meer
maar ik kan er wel een laten maken.
Toen ik mijn Crono kocht had je ze in groen rood donker en licht blauw
Maar echt ik word niet goed van die prijzen :nauseated_face:

Die is mooi!

1 like

Is dat de Chronomat automatic GMT 40? Heb ik nog nooit gezien in deze prachtige kleur

1 like

Thanks👌

Klopt idd, deze heeft een ice blue wijzerplaat en platina bezel.

Voor mij is dit de mooiste configuratie van de Chronomat 40 GMT.

1 like

Goedenavond allen,

Heeft er iemand toevallig nog 2 Breitling bandpennen liggen voor stalen banden, die ik kan overnemen?
Maat 22mm en dikte 1.8mm.

Dit zijn de springbars met de conische punt, die als je ze indrukt iets korter zijn dan de pennen met recht uiteinde voor rubberen/leren banden. De laatste werken dus niet met stalen banden.

Ik weet dat ik ze bij Eugene van Baal kan kopen, maar dat is 20 euro + 7,50 verzendkosten (en ze zijn dinsdag pas open :sob:)

Of heeft iemand nog een ander online adres, waar je deze kunt kopen?

Ik hoor het graag.

Ronald

Dat is wel duur, bij Omega kosten ze 8 euro voor een setje. Probeer het eens bij Pertijs.

1 like

Hij is erg mooi, ben al lang op zoek naar een horloge met een ijsblauwe wijzerplaat. Kon hier toen op het forum een HFLE squale kopen maar deze is me eigenlijk net te klein. Deze is 41mm en zou net kunnen.

1 like

Lijkt alsof je datum het ook begeven heeft

31 likes

Lijkt maar zo denk ik.
Het datumvenster staat niet recht voor de datum omdat de dail iets naar links verdraaid is :wink:

21 likes

Nou ik iets beter kijk kan ik het ermee eens zijn dat mijn opmerking niet zo doordacht was inderdaad

1 like

Ik vind dat dat ook wel opgaat voor de bruin lederen.

9 likes

Als ik er goed over nadenk vindt ik dat eigenlijk voor een croco ook :wink:

9 likes

Haha mooie bandjes heren!

3 likes

Goedemorgen,
Ik heb een vraag, er word op MP een bandje aangeboden voor een Clasp (zie foto).
Heeft Breitling ooit zo’n bandje gemaakt in het geel? Voor de Buckle kan ik wel vinden maar niet voor de Clasp

2 likes

Mij niet bekend…en 153s is de referentie voor de zwarte :thinking:

Maar de gele is wel te vinden op 2 vreemde sites:

:laughing: :joy:

1 like

Mmmm dus volgens jou nooit origineel gemaakt?