Breitling Only Deel VIII

Die is gaaf, zeker met die mesh band erop :star_struck:

1 like

Ja hè?! Ik kon geen pilot band vinden, dus dacht…dit is ook wel leuk! :muscle:t2:

1 like

Die combinatie met die mesh maakt hem heel bijzonder (bijzonder mooi, om misverstanden te voorkomen).

1 like

Even een andere band op de Avenger 44 GMT. Geslaagde combinatie?

27 likes

Lijkt goed👌

1 like

18 likes

Nieuwe Frecce Tricolore!

27 likes

Oei. Die is vet. Op Breiting US zie ik al een prijs: $10,100.

US Breitling Tricolore

1 like

Die is wel een flink eindje verwijderd van de gele jaren negentig knaller!

Maar vind deze moderne groene toch ook wel erg geslaagd!

17 likes

Ik vind die nieuwe wel aardig, maar zie de oude liever :sunglasses:

3 likes

Dat vind ik eigenlijk van alle horloges van Breitling maar dat is puur persoonlijk😊

4 likes

Heel fraai!

1 like

Mee eens.
Iets met :thinking:…… vleugels!

Al heb ik de link met het anker nog niet echt duidelijk? Ook nog niet op gegoogled trouwens…

6 likes

Precies dat ja. Misschien is het anker voor de superocean😂

1 like

Het wings-logo op de wijzerplaat van de Chronomat is hetzelfde als dat al te vinden was op de quartz Navitimers uit het begin van de jaren 80. Het bestaat uit een ontwerp dat is afgeleid van (maar niet geassocieerd met) het wings-motief van de Aircraft Owners and Pilots Association (AOPA), maar in het midden staat in plaats van de initialen “AOPA” de letter “B” voor Breitling. Onder de wings staat een golvende lijn voor water om Breitlings toenemende interesse in het ontwerpen en op de markt brengen van horloges voor zeilers en duikers te laten zien

Binnen korte tijd wordt het Breitling wings-logo herzien en wordt de maritieme invloed van de golf nu duidelijker afgebeeld als een anker. Dit wordt het nieuwe Breitling-logo voor alle modellen.

10 likes

IMG_0715

Uiteraard helemaal mee eens. Komt nog eens bij dat een oudje vaak nog niet eens een derde kost van een nieuwe. Dat is bij een bepaald ander merk net iets anders :smile:

1 like

Kijk hier, pure nostalgie. :wink:

27 likes

17 likes

Nieuwe release, apart maar wel grappig.

19 likes