Breitling Only Deel VIII

Na de eerste volgen er meestal meer haha. Gefeliciteerd met je prachtige Breitling.

1 like

17 likes

Sinds kort mag ik ook weer legaal posten in deze groep :wink:

Na vooral veel terughoudendheid vanwege de vele issues met de nieuwe Aerospace , toch gedurfd de knoop door te hakken en ben sinds een paar weekjes een hele blije eigenaar…

Gelukkig geen problemen met de uren wijzer en de displays dus vooralsnog een grote blij.

25 likes

Supervet! Gefeliciteerd. Deze staat ook bij mij hoog op t lijstje.
Hoorde dat Breitling deze reeks heeft teruggeroepen om de nodige correcties door te voeren met de hand alignment. :ok_hand:

1 like

Goed gedaan gefeliciteerd en welkom :hugs:

Hahaha komt me bekend voor🤪

Waar haal je dat vandaan? Ik heb er nog niets over gezien/gelezen…
Het enige wat mij opvalt is dat het bijna niet meer te vinden is bi de AD’s en zelfs niet op de website van Breitling.

1 like

Boutique in Antwerpen vertelde me dit

1 like

Dat komt voor zover ik begreep omdat ze het horloge uit de collectie hebben gehaald ivm problemen met de analoge wijzers.

Ik vermoed van wel

Raar, ik heb een kennis (ook in België) die er al een jaar een heeft met het bekende probleem en blijkbaar heeft hij nog nooit iets gehoord over een terugroepactie :thinking:

20 likes

Hoorde dat iemand ermee terug naar een AD was geweest en dat het horloge terug gestuurd kon worden naar Breitling en dan werd het gecrediteerd.
Klant kon geld terugkrijgen of een ander horloge uitzoeken van gelijke waarde.

2 likes

Prachtig, heb zelf ook een SOH… draagt heerlijk. Gefeliciteerd!

1 like

Ik zou hem adviseren dan eens binnen te springen bij de AD, ze zouden dat toch moeten kunnen oplossen. Blijft toch een horloge van ~5k

1 like

Vind ik ook maar hij wil de horloge niet 3 maanden missen :face_with_peeking_eye:

Snap ik helemaal! Dat zou ik ook slecht trekken :melting_face:

Mooie aanwinst gefeliciteerd en natuurlijk :arrow_down:

Met dank aan @MPK voor nijn portretfoto :wink:

3 likes

Ze kunnen het dus niet oplossen, daarom krijg je je geld terug.
Het horloge is niet voor niks van de website gehaald.

Een hele mooie om mee te beginnen! Proficiat met deze NA

1 like

We horen veel problemen, maar we weten eigenlijk niet hoeveel er verkocht zijn en hoeveel er problemen hebben.
Procentueel gezien is het misschien niet zo heel veel, maar voor een horloge in deze prijsklasse is het nog steeds te veel.
Wat mij betreft, heb ik nog niets te melden. :ok_hand:

18 likes