Breitling Only Deel VIII

Ik begrijp wat je bedoeld :wink:

1 like

Welke Avenger heb jij dan Ron?

Meerdere Avengers gehad ( vorige model GMT met blauwe wp, vorige model 43 mm met zwarte en met blauwe wp ) en nu een nieuw model Avenger 42 mm zwarte wp.

Die nieuwe Avengers vind ik iets minder dan de oude maar je ziet ze nog weinig,heb je een plaatje?

21 likes

Dat is een mooie,vind bij de nieuwe Avengers wel mooier dat ze gematteerd zijn :+1:t2:

1 like

En de Flying B natuurlijk :grin:

Gewoon een heerlijk no nonsense horloge.

Het vorige model was ook mooi, maar ik neig toch naar de nieuwe.

1 like

Ja, ik vind er niks mis mee hoewel ik de wings wel mooier vind.

1 like

De ideale combi zou de oude zijn maar dan gematteerd en met Flying B,eigenlijk zoals de Colt :grin:

:rofl:
De Colt 44 vind ik nog wel een lekker horloge, de Colt 41 heeft het niet vind ik.
En ook de latere Colts hebben het B logo.

1 like

B logo is altijd goed,is ook het origineel,de Colt is zeer kort in productie geweest en dat zegt natuurlijk wel wat maar daardoor ook zeldzamer

Heerlijke klok! Draag nu zijn GMT broertje op staal, niet van de pols te krijgen :smiley:

1 like

Tja, dan mijn Avenger II GMT ook maar sinds lange tijd weer eens op staal :sunglasses:

15 likes

Als we dan toch allemaal Avengers aan het posten zijn :innocent:

Vind de nieuwe wel heel cool met zn volledig geborstelde kast en bracelet. Als dat in de versie met wings was gedaan, en er was een no-date van gemaakt, dan was het helemaal perfect geweest…
Mens mag dromen he

20 likes

Er was iemand op HF die het deed en het zag er geweldig uit, ik dacht dat ik het met de mijne zou doen, maar ik ben er nooit aan toegekomen

Ik heb destijds zijn foto bewaard (ik weet niet meer wie het was)

22 likes

Dat zeer zeker, zou ik ook wel willen, maar waar doe je dat… :thinking:
Ik wil de flying B niet hoor :face_with_peeking_eye:

1 like

Wat voor de één een minpunt is, is voor een ander juist een dikke plus… :wink:
Clean, niet al te opvallend (zonder dat het saai wordt), niet te dik en niet te zwaar; voor mij is de Colt (uitsluitend de laatste versie) juist één van de mooiste Breitlings!

25 likes

Haha ja dat ziet er vet uit.
Inderdaad zelfde vraag als @gvr55 , waar laat je dat doen zonder dat het lijkt alsof je zelf met een staalborstel bent bezig geweest

2 likes

Toen ik mijn Avenger GMT (tweedehands) vond, zat hij op rubber. Ik heb vervolgens de metal band (die vanaf het begin al glimmend is) bij mijn AD besteld en heb hem direct bij hem laten “brushen” (behalve de zijkanten) en het resultaat is perfect. Bovendien rekende hij niets voor de operatie, de armband zelf is al vrij duur :joy:

f2daa86ca489f9dd97116fb5df55802a9cd0ed23_2_666x500

27 likes