Ja dat snap ik. Allemaal koude kak daar ![]()
Hier zijn we tenminste nog beetje sketchy ![]()
Schitterende foto!
Aerospace is gewoon cool. Sommige ex NL F16 vliegers mogen deze koesteren…… Zeer zeldzaam en helaas niet van mij!
Hier blijven toch pareltjes voorbij komen!
ook lekker veel Wings, ben toch benieuwd of Breitling er niet terug naar grijpt in de nabije toekomst. Hun hele portfolio heeft nu enkel letters als merklogo…
dat kan beter!
B voor Breitling
U voor Universal Genève
G voor Gallet
Dat is een BUG ![]()
Voor mij persoonlijk geldt; no Wings no Breitling. Ondanks dat ze ooit ook zonder begonnen zijn, hoort het voor mij er gewoon bij!
Zal wel komen omdat vanaf het moment ik ze voor het eerst zag, mee in contact kwam en begon te dragen ze erop zaten en zo in m’n DNA is beland.
Ben in ieder geval blij dat ik tijdens de sketchy era in ben gestapt!
You can call me sketchy, please do! At least I got Wings!
![]()
Ik ben begonnen met de B (avenger42) maar inmiddels helemaal om voor de wings. De volgende zal ook zeker met wings worden.
Voor mij ook een beetje nostalgische gevoelens naar de horloges uit de jaren 90 begin 2000 die ik toen overal voorbij zag komen maar voor mij toen onbetaalbaar waren.
Ik kijk nu naar een A17380 om maar iets te noemen maar er zijn genoeg modellen natuurlijk.
Ik vind beide mooi. Maar met de nieuwe modellen na vanaf ongeveer 2022 vind ik een “b” beter staan dan de logo met wings. Maar de “oudere” modellen staan de wings weer beter.
Dat is mijn mening ![]()
Ja klopt de huidige B past prima bij de nieuwe modellen. Zo’n chronomat etc. Prachtig!
Ik zou het wings logo graag zien op de sport modellen en alleen de B op de wat meer dressy modellen.
Bij de Navitimer heb je het AOPA logo toch ?
Vind ik erg fraai !
Komt nog bij dat het B logo ook een bestaand/ ouder logo van het merk is, en op sommige modellen past het ook gewoon mooi vind ik.
En een Wings logo op bijvoorbeeld een duiker……… ik weet het niet ……